|

استارت پرسپولیس با رکوردشکنی؛ شکست سرخ‌پوشان چیزی در حد محال!

تیم پرسپولیس

پرسپولیس با شروع خوب خود در هفته نخست لیگ بیست‌ویکم توانست یک رکورد دیگر بر جای بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر بیست و یکم در اهواز مهمان فولاد خوزستان بود و موفق شد با یک بازی برتر، این تیم را ۳ بر یک شکست دهد. برد پرسپولیس یک آغاز خوب برای لیگ جدید بود و توانست پس از شکست سنگین مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، روحیه را به سرخپوشان بازگرداند.

از آبان ۹۸ تا آبان ۱۴۰۰؛ تنها پرسپولیس از پس فولاد برآمد

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، برد دیروز پرسپولیس مقابل فولاد وقتی باارزش‌تر می‌شود که بدانیم نزدیک به دو سال است هیچ تیمی موفق نشده فولاد را در ورزشگاه اختصاصی خود شکست دهد و آخرین بار هم همین پرسپولیس با هدایت گابریل کالدرون این کار را عملی کرده است.

آخرین باری که فولاد خوزستان در زمین خود شکست خورد به ۱۳ آبان ۱۳۹۸ و مصاف با پرسپولیس تحت هدایت کالدرون برمی‌گردد که در آن بازی سرخپوشان موفق شدند با پنالتی مهدی ترابی، شاگردان جواد نکونام را شکست داده و با سه امتیاز حیاتی خوزستان را ترک کنند. از آن روز تا روز جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ (۷۱۸ روز) که پرسپولیس مجددا فولاد را در خانه شکست داد، سرخپوشان اهوازی در ۲۵ بازی لیگ برتری خود میزبان حریفانی، چون سپاهان، استقلال، گل گهر و... بودند و هیچ گاه تن به شکست ندادند.

سرخ‌های شکست ناپذیر؛ یحیی به دنبال جاودانگی

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر در ۲۱ بازی پیاپی در لیگ برتر هیچ شکستی را تجربه نکرده و با رکورد تیم‌های سایپا در لیگ پنجم، سپاهان در لیگ دهم و همچنین رکورد قبلی خودشان در لیگ پانزدهم برابر شده‎‌اند. یحیی گل‌محمدی این فرصت را دارد تا در بازی هفته دوم مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی به رکورد ۲۲ بازی بدون شکست با پرسپولیس برسد و نام خود را در بین برترین مربیان فوتبال ایران ثبت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی