|

مهم ترین خبرهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس و استقلال 13 بهمن

با آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر، تیم ها به دنبال جذب بازیکنان مدنظرشان هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»؛ فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از ۲۶ دی آغاز شد و تا ۲۳ بهمن ادامه دارد و باشگاه‌ها به دنبال جذب بازیکنان مدنظرشان هستند.

استقلال : استقلالی‌ها که در نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر به سراغ جذب این بازیکن رفتند، توانستند طی مذاکراتی جدی و رسمی مقدمات حضور وی را در استقلال به ازای رضایتنامه قطعی آرش رضاوند فراهم کنند.

 احتمال اینکه انتقال متقابل رضاوند به فولاد و حردانی به استقلال امروز قطعی شود وجود دارد که در این صورت حردانی که در اردوی تیم ملی حضور دارد امکان حضور در تمرینات استقلال را از فردا پیدا خواهد کرد.

آبی پوشان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر روز جمعه به مصاف هوادار می‌روند که این دیدار به میزبانی شاگردان عنایتی از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

آبی ها همچنین به دنبال جذب کوشکی، مهاجم پیکان هم بودند اما این بازیکن به فولاد خوزستان پیوست. فرهاد مجیدی به مدیران باشگاه گفته ۲ هافبک جذب کنند و مذاکرات با بازیکن آسیایی در جریان است. برخی شنیده ها حکایت از این دارد که پرونده حضور کارلوس ویسنته هافبک برزیلی به علت درخواست ۷۵۰ هزار دلاری باشگاهش، در تیم استقلال بسته شد و مدیران این تیم برای تقویت آبی‌ها باید به دنبال جذب بازیکن خارجی دیگری باشند.

پرسپولیس: با توجه به مصدومیت عیسی آل کثیر و جدایی احتمالی حامد پاکدل، سرخ‌ها به دنبال جذب ۲ مهاجم هستند که یکی از آن‌ها خارجی است. همچنین سرخ‌ها به جذب پیمان بابایی هم علاقه دارند اما این موضوع با مخالفت تبریزی‌ها همراه بوده است. پرسپولیسی‌ها در خط دروازه نیز به دنبال یک بازیکن هستند و از رشید مظاهری و محمدرضا اخباری به عنوان گزینه این تیم نام برده می‌شود.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس خودش دست به کار شده است تا لوسیانو پریرا ( ملقب به شیمبا) را درنیم فصل به تهران بیاورد اما... حمیدرضا گرشاسبی در این تماس تلفنی باردیگر خواسته قبلی باشگاه فولاد خوزستان و درخواست جواد نکونام را تکرار کرده است. باشگاه فولاد خوزستان و مدیرعامل آن حمیدرضا گرشاسبی نامه ای به باشگاه پرسپولیس زده و خواهان جذب دو بازیکن این تیم شده اند.

باشگاه الکرخ به مدیر برنامه بازیکن اعلام کرده بعد از بازگشت حسن عبدالکریم از اردوی تیم ملی او می تواند به هر تیمی که بخواهد برود و باشگاه مانع از پیشرفت این بازیکن نمی شود.

باشگاه الکرخ اسامی ۳ باشگاه ایرانی علاقه مند به جذب هافبک تیم ملی عراق را اعلام نکرده ولی گفته می شود پرسپولیس مشتری اصلی این بازیکن است.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی