|

ساعت بازی استقلال-تراکتور جمعه 29 بهمن، هفته هجدهم لیگ برتر

استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر در تبریز به دیدار تراکتور می رود.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال باید در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه، ۲۹ بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور این شهر برود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ شاگردان مجیدی که در این فصل تاکنون طعم شکست را نچشیده‌اند، در دور رفت در ورزشگاه آزادی موفق شدند با ۱ گل از سد تراکتور بگذرند. تک گل استقلال را در این بازی ارسلان مطهری به ثمر رساند.

استقلال و فرهاد مجیدی، اما این روز‌ها با ۲ حاشیه عجیب هم روبه‌رو شده‌اند. ابتدا بحث سربازی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند که مشخص نیست دقیقا قرار است به کجا بیانجامد و دیگری بحث استفاده مجیدی از بازیکنان جدیدش در بازی با ذوب آهن.

فرشید باقری و اسماعیلی ۲ بازیکن سابق استقلال بابت مطالباتشان از این باشگاه شکایت کرده‌اند و حتی گفته می‌شود پنجره این تیم را بسته‌اند، اما استقلال بی توجه به این ماجرا، بدون اینکه از شاکیانش رضایت بگیرد، اقدام به خرید و استفاده از ۲ بازیکن جدید در نقل و انتقالات زمستانی کرد.

با اینکه گفته می‌شود استقلال فرصتی ۴۵ روزه از سازمان لیگ برای کسب رضایت شاکیان گرفته، اما بعید نیست که این موضوع برای آبی‌های پایتخت دردسرساز شود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی