|

استقلال-گل گهر؛ دیداری سخت برای گلرهای استقلالی!

مطمئنا جنگ پنهان دو گلر در این دیدار تماشایی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بدون‌شک تقابل استقلال و گل گهر در ورزشگاه آزادی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آبی‌پوشان پایتخت در حالی‌ صدر جدول را در اختیار دارند که هفته قبل مقابل نساجی دو امتیاز حساس از دست دادند تا بار دیگر پرسپولیس را در سه امتیازی خود ببینند و حالا امتیاز دادن در بازی این هفته مقابل گل گهر ممکن است به معنای نزدیک‌تر شدن رقیب سنتی در صدر جدول به آنها باشد.

از سوی دیگر سیرجانی ها که بعد از حواشی و بحران‌های شکل گرفته بابت کسر ۷ امتیاز، توانستند خودشان را بار دیگر پیدا کنند و شرایط روحی این تیم به نوعی ریکاوری شد، در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کردند و خود را به جمع ۵ تیم بالای جدول رساندند و حالا در اوج آمادگی به مصاف صدرنشین لیگ برتر می‌روند.

در این بازی تقابل های حساس و تعیین کننده زیاد داریم ولی بدون‌شک یکی از مهم‌ترین‌هایش نبرد و رقابتی است که بین دو گلر وجود دارد. یک سوی میدان حسین حسینی است که احتمالاً در غیاب وریا غفوری با بازوبند کاپیتانی وارد زمین می‌شود و در هفته‌های اخیر هم عملکرد خوب داشته و هم عملکرد نه چندان قابل قبول و این تزلزل ممکن است باعث متضرر شدن آبی‌ها در بازی شود ولی به هر شکل او یکی از بهترین گلرهای حال حاضر فوتبال ایران است ‌‌و اگر آماده باشد کار برای مهاجمان گل گهر سخت است.

از سوی دیگر محسن فروزان را در آن طرف میدان خواهیم دید که انگیزه‌های فراوانی برای این دیدار دارد.

فروزان که فصل خوبی تا اینجا با گل گهر داشته از ۱۶ بازی که در ترکیب اصلی حاضر شده تنها ۱۰ گل خورده دارد. او نشان داده در دیدارهای بزرگ می‌تواند عصای دست قلعه‌نویی باشد و مثل بازی مقابل پرسپولیس که با درخشش خود موقعیت‌های زیادی از حریف گرفت یا بازی رفت با سپاهان که پنالتی شهریار مغانلو را مهار کرد تا تیمش در بازی بماند، فردا هم توانایی ایفای نقشِ ستاره زمین را خواهد داشت.

به هر جهت نقش دو دروازه‌بان در بازی فردا خیلی مهم و کلیدی است و هرکدام روز خوبش باشد و آمادگی بالایی از خودش نشان دهد شانس نتیجه گرفتن تیمش را تا حد زیادی بالا می‌برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی