|

شرط سخت ستاره خط میانی پرسپولیس برای تمدید قرارداد!

میلاد سرلک با افزایش قابل توجه رقم قراردادش در پرسپولیس می ماند.

لینک کوتاه کپی شد

نگاهی به بازی های پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل محمدی نشان می دهد او چه علاقه زیادی به نوع بازی میلاد سرلک داشته و به همین دلیل تحت هیچ شرایطی دوست ندارد این بازیکن را که با انتخاب خودش از پدیده راهی تهران شد را از دست بدهد. به همین دلیل به مدیران باشگاه تاکید کرده تحت هر شرایطی این بازیکن را حفظ کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سرلک نیز که طی دو فصل اخیر یکی از بازیکنان موثر یحیی و پرسپولیس بوده از باشگاه خواسته برای تمدید قرارداد مبلغ بیشتری را برای او درنظر بگیرند.

به هرحال در پایان فصل رسم بر این است که به رقم قرارداد قبلی بازیکنان 20 درصد اضافه می شود و باشگاه نیز قصد داشت با این رقم پای سرلک را برای تمدید قرارداد به باشگاه باز کند اما سرلک به باشگاه و یحیی اعلام کرده با این ارقام در پرسپولیس نمی ماند و سعی دارد راهی لیگ های حاشیه خلیج فارس شود، ادعایی که البته کمی قابل تعامل است.

اما هرچه هست با توجه به این که این بازیکن در لیست تمدیدی های کادرفنی سرخ ها قرار دارد، رضا درویش به دنبال آن است مبلغ بیشتری را به قرارداد قبلی سرلک اضافه کند. از این رو به احتمال زیاد قرارداد شماره 10 پرسپولیس با بندی ویژه تمدید خواهد شد ولی برخی هم مدعی هستند ممکن است او در پایان فصل ماجراجویی اش را در خارج از ایران ادامه دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی