|

ارلینگ هالند به تیم انگلیسی تخفیف داد!

گمانه‌زنی‌ها پیرامون مقصد ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، برای فصل آینده همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

درخشش هالند در پیراهن دورتموند در ماه‌های اخیر باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته و به دنبال ارائه پیشنهاد برای جذب او باشند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بسیاری از رسانه‌ها پیش از این خبرهایی را درباره دستمزد مدنظر این بازیکن ارائه کرده بودند، بعضی معتقد بودند که او خواهان دریافت دستمزد 50 میلیون یورویی در هر فصل است و بعضی دیگر این مبلغ را 40 میلیون یورو عنوان کرده بودند. 

حالا سایت گل خبر جدیدی را در این زمینه منتشر کرده و مدعی شده که این ملی‌پوش نروژی پیش از این به یکی از باشگاه‌های انگلیسی اعلام کرده که دستمزد مدنظرش برای بازی در این تیم 35 میلیون یورو است.

 

این مبلغ بالا باعث شده که این باشگاه انگلیسی به طور کلی از جذب هالند منصرف شده و پیشنهادی که به تیم او و مدیر برنامه‌اش ارائه کرده بود را پس بگیرد. 

همین موضوع باعث شده که هالند تصمیم به کاهش مبلغ دستمزد مدنظرش برای یک فصل بگیرد و این مبلغ 35 میلیون یورو را تا 10 میلیون کاهش داده و آن را به 25 میلیون یورو برای هر فصل در قرارداد با باشگاه جدیدش برساند. 

به این ترتیب باشگاه آینده این بازیکن می‌تواند او را با دستمزد 20 تا 25 میلیون یورو در هر فصل به خدمت بگیرد که با توجه به شرایط و درخشش او در نوک خط حمله مبلغ قابل قبولی به نظر می‌رسد. 

گفته می‌شود که منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا گزینه‌های اصلی برای جذب این بازیکن در فصل آینده هستند و مذاکرات بین مینو رایولا، مدیر برنامه سرشناس هالند، و مدیران این باشگاه‌ها همچنان ادامه دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی