|

خیال مجیدی از 10 بازیکن اصلی استقلال راحت است!

در میان بازیکنان اصلی استقلال فقط یکی دو نفر قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود که از آن جمله می‌توان به رافائل سیلوا اشاره کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در آن سو نفراتی چون حسینی، سلمانی، آمانوف، مطهری، یامگا، ژستد، مهدی‌پور، حردانی، نیک نفس و حسین زاده حداقل یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارند و اگر بخواهند جدا شوند باید رضایت باشگاه را جلب کنند. از این جمع فقط یک نفر سودای لژیونر شدن دارد که البته معلوم نیست به هدف خود برسد چون تا امروز هیچ پیشنهاد قابل توجهی نداشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ فرهاد مجیدی از عملکرد اکثر این نفرات راضی است و طبعا آنها در استقلال ماندنی هستند. می‌ماند نفراتی مثل وریا، دانشگر، چشمی، رمضانی، سیلوا و غلامی که بهرحال باید تا قبل از اتمام فصل تکلیف آنها مشخص شود. در مجموع باید گفت چون بیشتر بازیکنان اصلی قرارداد دارند،مجیدی خیلی نگران نیست و می‌تواند قرارداد بقیه را هم در صورتی که نیاز داشته باشد تمدید کند.چند بازیکن جوان نظیر علیرضا رضایی و امیر علی صادقی هم که خوب کار کرده اند قرارداد دارند و به این جمع باید ابوالفضل جلالی دفاع چپی که امسال کم بازی کرد را هم اضافه کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی