|

علاقه مهاجم محبوب به بازگشت به بارسلونا!

یک خبرنگار اسپانیایی مدعی شد سوارس برای بازگشت به بارسلونا، حاضر است دستمزد خود را کاهش دهد.

لینک کوتاه کپی شد

ساعاتی پیش یک خبرنگار اسپانیایی به نام «خوسه آلوارس» درگزارشی مدعی شد لوئیس سوارس مهاجم 35 ساله تیم اتلتیکومادرید و تیم ملی اروگوئه علاقه زیادی به بازگشت به باشگاه سابق خود بارسلونا دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ این خبرنگار در ادامه عنوان کرد سوارس برای بازگشت به تیم سابق خود حتی حاضر است دستمزد خود را تا میزان قابل توجهی کاهش بدهد. قرارداد سوارس با اتلتیکومادرید در پایان این فصل به پایان می‌رسد و طبق ادعای مطرح شده در این گزارش مسئولان اتلتیکومادرید نیز علاقه‌ای به تمدید قرارداد مهاجم اروگوئه‌ای خود ندارند.

بارسلونا به دنبال یک مهاجم تمام عیار

شایعه علاقه سوارس برای بازگشت به بارسلونا در حالی مطرح شده که مسئولان این باشگاه تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن یک مهاجم تمام عیار برای فصل آینده به کار بسته‌اند. ارلینگ هالند اولین گزینه مدنظر آبی‌و‌اناری‌ها بود که به دلیل درخواست‌های مالی بسیار سنگین، از مدار توجه کاتالانی‌ها خارج شد. طی ماه‌های گذشته روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ که تنها یک فصل از قراردادش با باواریایی‌ها باقی مانده، بسیار مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. این در حالی است که بایرن اعلام کرده به هیچ وجه قصد فروش لِوا را نداشته و بارسلونا باید به فکر مهاجم دیگری باشد.

نام محمد صلاح فوق ستاره مصری لیورپول نیز مدتی در مدار مسئولان بارسلونا قرار گرفته بود که این مورد نیز به دلیل هزینه‌های بالا از جمله دستمزد نجومی، از کانون توجه بارسایی‌ها خارج شد.

 

اول اتلتیکو؛ تصمیم نهایی در پایان فصل

روزنامه مارکا چاپ مادرید در پاسخ به شایعات مطرح شده توسط خوسه آلوارس در گزارشی از تمرکز مهاجم اروگوئه‌ای بر 4 بازی مانده اتلتیکومادرید در لالیگا خبر داد و نوشت در حال حاضر لوئیس سوارس به چیزی جز قرار گرفتن اتلتیکو در بین چهار تیم اول جدول و حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده فکر نمی‌کند. لوئیس سوارس سپتامبر 2020 (شهریور 1399) در حالی که عملا توسط رونالد کومان بازیکن مازاد معرفی شده بود از جمع آبی و اناری‌ها جدا به جمع شاگردان دیگو سیمئونه در اتلتیکومادرید پیوست. به ثمر رساندن 21 گل در فصل خاطره انگیزی که به قهرمانی اتلتیکو در لالیگا منجر شد از سوارس یک چهره محبوب نزد هواداران سفید و قرمزهای پایتخت ساخت.

«جرارد رومِرو» خبرنگار اسپانیایی در گزارشی از گزینه تمدید قرارداد یک ساله سوارس در صورت رسیدن به عدد 100 بازی با پیراهن این تیم در پایان قرارداد فعلی خبر داد. سوارس به این عدد نرسیده و همین موضوع آینده او را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. به گفته رومِرو هواداران اتلتیکو از باشگاه درخواست کرده‌اند برای سوارس که در قامت یک اسطوره قرار دارد شرایط ویژه‌ای را در نظر بگیرد.

لوئیس سوارس قصد دارد فصل آینده که جام جهانی 2022 قطر را در دل خود دارد در اوج آمادگی باقی مانده و در سطح اول فوتبال اروپا توپ بزند اما با این وجود به گفته مارکا هم اکنون تمرکز اصلی این مهاجم روی قرار گرفتن اتلتیکومادرید بین 4 تیم اول و رسیدن به لیگ قهرمانان فصل آینده بوده و او در این شرایط تصمیمی برای آینده نگرفته و تنها در پایان فصل برای تعیین سرنوشت خود اقدام خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی