|

بارسلونا علاقه مند به ستاره خط میانی منچسترسیتی

بارسلونا شاید برای جذب برناردو، دی یونگ را به فروش برساند.

لینک کوتاه کپی شد

برناردو سیلوا، هافبک 27 ساله پرتغالی منچسترسیتی با وجود اهمیتش در تیم پپ گواردیولا، بدش نمی‌آید از این تیم جدا شود و بارسلونا، وضعیت او را زیر نظر گرفته است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ به گفته موندو دپورتیوو، بارسلونا در تلاش است در فصل تابستان، بازیکنان سطح بالایی را به خدمت بگیرد تا بتواند سطح ترکیبش را تقویت کند. تقویت خط هافبک، اهمیت بالایی برای ژاوی دارد و او می‌خواهد در کنار پدری، یک هافبک توانای دیگر هم داشته باشد تا بتواند برنامه‌هایش را به‌صورت کامل پیاده کند. در همین راستا، برناردو سیلوا از منچسترسیتی به گزینه محبوب بارسلونا تبدیل شده است. این انتقال پیچیده به‌نظر می‌رسد اما این هافبک پرتغالی با وجود اهمیت بالایش در تیم گواردیولا، از ترک لیگ برتر انگلیس استقبال می‌کند و مایل است به لالیگا بپیوندد. 

انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا از نظر مالی پیچیده است اما احتمال انجام یک معاوضه با فرنکی دی یونگ وجود دارد. بارسلونا تنها در ازای جذب بازیکنی سطح بالا چون برناردو سیلوا، حاضر به از دست دادن فرنکی دی یونگ می‌شود. پیش‌تر اخباری مبنی بر علاقه گواردیولا به این هافبک هلندی مطرح شده بود و دی یونگ می‌تواند یک گزینه عالی برای منچسترسیتی باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی