|

سرمربی سابق رئال در رادار تیم لیگ برتری!

باشگاه سپاهان پس از کناره گیری محرم نویدکیا هنوز هیچ گونه اقدام رسمی برای جذب سرمربی نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از کناره گیری محرم نویدکیا از سپاهان، ابتدا نام هایی چون جواد نکونام، یحیی گل محمدی، ساکت الهامی، محمد ربیعی و ... برای هدایت این تیم در فضای مجازی مطرح شد اما باشگاه سپاهان هیچ واکنشی در تایید یا تکذیب این گمانه زنی ها نداشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در ادامه از فیلیکس ماگات، ژوزه مورایس، کارلوس کی روش و ... به عنوان گزینه های سپاهان نام برده شد و باز هم سپاهان هیچ واکنشی نشان نداد تا معلوم نباشد استراتژی این باشگاه برای انتخاب جانشین محرم نویدکیا چیست؛ سرمربی بزرگ خارجی یا گزینه ایرانی؟

سکوت سپاهان کار را به جایی رساند که شایعه شد احتمال کناره گیری محمدرضا ساکت از مدیریت این باشگاه وجود دارد و بعد از نویدکیا نوبت به تغییر مدیرعامل می رسد اما نزدیکان ساکت با رد این شایعه مدعی هستند مدیرعامل سپاهان با انبوهی از رزومه مربیان خارجی رو به رو شده و در حال بررسی گزینه ها است.

در این میان و در شرایطی که به نظر می رسد محمدرضا ساکت در سکوت کامل دنبال انتخاب سرمربی است، یک مدیربرنامه ایرانی مقیم اروپا شیوه ای عجیب برای معرفی سرمربی به سپاهان اتخاذ کرده است. این مدیر برنامه در فضای مجازی عکسی از خوانده راموس، سرمربی اسبق رئال مادرید منتشر کرده و خبر داده این مربی را به محمدرضا ساکت معرفی کرده و حالا منتظر جواب سپاهان است.

خوانده راموس 68 ساله سابقه سرمربی گری تاتنهام، مالاگا، سویا، رئال بتیس، اسپانیول، زسکا مسکو و ... را دارد و البته در فصل 2008-2009 به مدت 27 بازی هدایت رئال مادرید را برعهده داشت. این مربی از فصل 2016-2017 که تنها 18 بازی روی نیمکت تیم مالاگا نشست، از فوتبال حرفه ای دور بوده و طی 5 سال گذشته هدایت هیچ تیمی را برعهده نداشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی