|

تازه ترین خبرهای نقل و انتقالاتی استقلال یکشنبه 2 مرداد

استقلال این روزها اردوی خود را در ترکیه برگزار می کند اما همچنان یک چشم ساپینتو به تهران و ادامه فعالیت مدیران در بازار نقل و انتقالات است.

لینک کوتاه کپی شد

ریکاردو ساپینتو در جلسه ای که با مدیران باشگاه برگزار می کند، باید درخصوص آینده رضاوند و برنامه‌هایش برای لیگ ۲۲ نظراتش را مطرح کند. او می تواند روی علیرضا کوشکی جوان و پرانرژی سرمایه گذاری کند و یا آیاندا پاتوسی که تجربه بالایی کسب کرده، به خط میانی تیمش اضافه کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اندیشه معاصر؛ در هر صورت به نظر می رسد که ساپینتو به جذب یک بازیکن با خصوصیات بازی در پست شماره ۱۰ فکر می کند. بازیکنی که بتواند ضعف آبی ها در فصول قبل و در این پست را برطرف کند. بازیکنی که خصوصیات تکنیکی و دریبل زنی داشته باشد و با گردش توپ در میانه میدان، کار استقلال را راه بیندازد.

تا به امروز وضعیت محبی نیز نامشخص و پیچیده است. بازیکنی که خواستار بازی در ترکیب اصلی سانتاکلارا است ولی هنوز تاییدیه‌های نهایی از سوی کادرفنی را برای تضمین بازی بیشتر دریافت نکرده است. شاید خود محبی نیز در این ساعات تکلیفش برای فصل بعد را نداند. بازیکنی که در سال جام جهانی با وسواس بالا در حال تصمیم گیری برای انتخاب تیم فصل آینده اش است. با این حال استقلالی ها هنوز امید خود را برای جذب او از دست نداده اند.

استقلال اکنون چند راه را پیش روی خودش می بیند. آنها می توانند آرش رضاوند را با علیرضا کوشکی معاوضه کرده و از نیروی جوانی و دوندگی بالای این بازیکن بهره ببرند و یا برای تقویت خط میانی خود به سراغ آیاندا پاتوسی باتجربه بروند. در آن صورت، باز هم ساپینتو به جذب یک بازیکن دیگر فکر می کند که با توجه به جذب یکی از میان کوشکی و پاتوسی، برنامه ها و پست آن بازیکن نیز می تواند دستخوش تغییر شود. باید دید سرانجام، این مربی پرتغالی چه تصمیمی برای چینش اسکواد تیمش خواهد گرفت.

استقلال از مدت‌ها قبل خواهان جذب محمد محبی است ولی هنوز این انتقال رسمی نشده است. باتوجه به آخرین خبرها هم پیش بینی می شود انتقال این ستاره دیگر منتفی شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی