|

در چه شرایطی پرسپولیس دوباره صدرنشین لیگ می شود؟

پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول لیگ در پایان هفته نهم کار سختی در پیش خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

درحال حاضر سه تیم 15 امتیازی رتبه های اول تا سوم جدول را به خود اختصاص داده اند. گل گهر، پرسپولیس و استقلال سه تیم 15 امتیازی هستند که به واسطه تعداد گل های زده و خورده خود رتبه های اول تا سوم را مال خود کرده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از این رو کوچکترین لغزش از سوی هر کدام از این تیم ها می تواند باعث سقوط آن ها به رتبه چهارم و حتی پایین تر شود.

در هفته نهم پرسپولیس میزبان مس رفسنجان است و گل گهر در خانه از نساجی میزبانی می کند. استقلال نیز باید راهی اصفهان شده تا با ذوب آهن دیدار کند. نگاهی به این بازی ها نشان می دهد امیر قلعه نویی به مراتب کار راحت تری برای ادامه صدرنشینی اش در مصاف با نساجی دارد.

شاگردان حمید مطهری که نمودار کاملا سینوسی داشته اند با 2 برد، 4 مساوی، 2 باخت و کسب 10 امتیاز در رتبه هشتم جدول جا خوش کرده اند. این تیم که هفته قبل در خانه مقابل ذوب آهن تن به مساوی بدون گل داد، برای متوقف کردن گل گهری که هفته قبل در مسجد سلیمان با 5 گل نفت را در هم کوبید کار بسیار سختی پیش رو دارد. به ویژه این که نتایج این تیم نشان می دهد نمودار حرکتی مطهری و شاگردانش کاملا سینوسی بوده است.

از سوی دیگر استقلال باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود. تاتار و شاگردانش که با کسب یک پیروزی و 6 مساوی تا به حال شکستی را تجربه نکرده اند، در رتبه نهم جدول قرار دارند و قطعا استقلال کار سختی برای پیروزی برابر این تیم در ورزشگاه فولادشهر خواهد داشت.

در چنین شرایطی و با توجه به برنامه بازی ها، پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول تحت هر شرایطی مقابل مس رفسنجان به پیروزی نیاز دارد. سرخ های تهرانی که طی 180 دقیقه گذشته حتی گلزنی هم نکرده اند، در این بازی علاوه بر پیروزی باید تفاضل گل خود را بهبود ببخشند چرا که اگر استقلال و سپاهان موفق به پیروزی برابر ذوب آهن و نساجی شوند، پرسپولیس برای رسیدن به صدر باید بیش از 3 گل به نساجی بزند.

به هر روی باید منتظر بود و دید در پایان هفته نهم پرسپولیس می تواند به صدر جدول برگردد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی