|

ژاوی: شایسته ادامه دادن در لیگ قهرمانان نیستیم

سرمربی بارسلونا پذیرفته که تیمش از نظر ذهنی هنوز در سطح لیگ قهرمانان اروپا نیست چرا که این رقابت ها جای اشتباه نیست.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار بارسلونا و اینتر در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا 2022/23 با تساوی 3-3 به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این مساوی خانگی برای بارسلونا همچون شکست بود چراکه این تیم اکنون شانس کمی برای صعود از گروه دارد و باید خود را دوباره برای لیگ اروپا آماده کند.

ژاوی پس از این بازی مهیج و زیبا گفت:

امشب نتیجه لازم را نگرفتیم و اکنون باید امیدوار باشیم این بازی روی عملکرد و ذهنیت بازیکنان برای ال کلاسیکو تاثیر منفی نگذارد. امشب بازیکنان از نظر ذهنی و بدنی حداکثر انرژی خود را تخلیه کردند. واقعیت این است که ما شایسته ادامه دادن در لیگ قهرمانان اروپا نیستیم. نتایج این را می گوید؛ جدول این را می گوید. امسال در لیگ قهرمانان اروپا نتوانستیم مطابق برنامه کار کنیم. در این مسابقات، تیم هایی موفق هستند که کمترین اشتباه را دارند. تاکید داشتیم که امسال باید اشتباهات به حداقل برسد اما مشخص شد که بازیکنان هنوز از این نظر آماده نیستند. پس از یک نیمه اول فوق العاده، اشتباهات بزرگی در نیمه دوم داشتیم. اشتباهاتی که تیم را نابود کرد. تا دقیقه 50 عالی بودیم تا اینکه آن اشتباه بزرگ در خط دفاعی انجام شد و اینتر به گل رسید. از نظر ذهنی، نیمه دوم به ما بسیار سخت گذشت.

اکنون بسیار ناامید، ناراحت و عصبانی هستم. قبل از انتقاد کردن از بازیکنان و به دنبال مقصر گشتن، باید از خودم شروع کنم. شما رسانه ها دوست دارید بازیکنان را مقصر کنید اما وقتی یک مدافع اشتباه می کند، در واقع مسئولیت با من است و من اشتباه کرده ام. ما یک تیم هستیم. تیم من شایسته ادامه دادن در لیگ قهرمانان اروپا نیست. باور این موضوع بسیار سخت و آزاردهنده است اما این یک واقعیت است. باید آن را بپذیریم. سال گذشته ما قدرت و توانایی رقابت با بقیه را نداشتیم و کنار رفتیم. امسال قدرت کافی برای رقابت را داشتیم اما اسیر اشتباهات خودمان شدیم.

 

 

وقت تلف کردن اینتر؟ این چیزها را نباید بهانه کنیم. دلیل تساوی ما، وقت تلف کردن اینتر نبود بلکه اشتباهات خودمان بود. دیداری که در دست خود داشتیم، به راحتی رها کردیم. وقتی در خانه مقابل اینتر که رقیب مستقیم است، برنده نشویم پس شایسته صعود نیستیم.

عثمان دمبله گاهی اوقات، تصمیمات اشتباهی می گیرد اما این مشکل فقط برای او نیست. در یک سوم هجومی زمین باید همه بازیکنان، تصمیمات بهتری بگیرند. دمبله باید تفاوت ها را رقم بزند چون بازیکنی با این توانایی است. اعتماد زیادی به او دارم. همه ما برای پیشرفت باید اشتباهات خود را به حداقل برسانیم. ضربه سختی بود و باید قبول کنیم لیگ قهرمانان اروپا برای ما به پایان رسیده است. حالا باید آماده ال کلاسیکو شویم و این بازی را ببریم. در پایان می خواهم از هواداران عذرخواهی کنم. آنها فوق العاده بودند. باید به آنها بگویم که اهداف تیم عوض نشده است. ما در این فصل به دنبال افتخارآفرینی و کسب جام هستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی