|

(عکس) رونالدو نقاش شد!

رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، تصویری از په‌په را کشید که باعث شد تمامی اعضای اردوی این تیم به او بخندند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی پرتغال خودش را برای اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر که سوم آذر برابر تیم ملی غنا برگزار خواهد شد آماده می‌کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رونالدو پس از حواشی بسیار زیاد چند روز اخیر که به واسطه مصاحبه جنجالی با یپرس مورگان به وجود آمده بود نیز در اردوی این تیم حضور دارد. 

او روز گذشته در یک نشست خبری حضور پیدا کرد و از خبرنگاران خواست که دست از سوال پرسیدن درباره او از دیگر بازیکنان این تیم بردارند و تاکید کرد که هر زمان صلاح بداند هر حرفی که بخواهد را مطرح خواهد کرد تا نشان دهد که از اظهاراتش که احتمالا منجر به فسخ قراردادش با منچستریونایتد خواهد شد پشیمان نیست. 

حالا تصاویری از اردوی شب گذشته پرتغال منتشر شده که نشان می‌دهد این بازیکن کاملا روحیه‌اش را حفظ کرده و حتی سعی دارد جو خوبی را بین بازیکنان این تیم نیز ایجاد کند. 

 

 

او یک نقاشی از په‌په کشیده است که بیشتر به کاریکاتور شبیه است و همین باعث شده که حتی خودش هم نتواند جلوی خنده‌اش را بگیرد. 

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز با انتشار این نقاشی واکنشی مشابه رونالدو داشتند و به این نکته اشاره کردند که رابطه خوب این بازیکن با په‌په که پیش از این در رئال مادرید نیز با او هم‌بازی بوده می‌تواند کمک زیادی به تغییر جو اردوی تیم ملی به سود او کند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی