|

بیانیه باشگاه مس درخصوص صحنه های جنجالی داوری در بازی با پرسپولیس

باشگاه مس کرمان به داوری بازی مقابل پرسپولیس اعتراض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اشگاه مس کرمان در اعتراض به داوری دیدار شب گذشته مقابل پرسپولیس بیانیه صادر کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مشرق نیوز؛ این باشگاه اعلام کرد:

" در حالی که مس کرمان هفته گذشته با تصمیمات اشتباه داوران و پنالتی بحث برانگیز مغلوب نفت آبادان شد، در بازی این هفته خود نیز با دو پنالتی بحث برانگیز و به تبع آن اشتباه داور در عدم تکرار آن ها با نتیجه 3بر 1 مغلوب پرسپولیس شد.

انتظار می رفت قضاوت بازی مس کرمان و پرسپولیس کمترین اشتباه و صحنه شائبه انگیز را داشته باشد اما داور مسابقه در چندین صحنه متوالی به ضرر مس کرمان دچار اشتباه اثرگذار شد که برخی کارشناسان داوری بر اشتباه بودن تصمیم داور به ضرر مس کرمان اذعان کردند.

صحنه بحث برانگیز اول به ضرر مس کرمان در زمان گل اول این تیم ثبت شد که بازیکن پرسپولیس در تصاویر ثبت شده به وضوح در زمان دریافت پاس گل در آفساید قرار دارد که داور مسابقه از اعلام آن اجتناب کرد.

دلایل مس برای گل آفساید پرسپولیس و تکرار پنالتی‌ها

در حالی که در صحنه پنالتی اول پرسپولیس، برخورد دروازه‌بان مس کرمان با بازیکن این تیم در تصاویر مشخص نیست اما ضربه پنالتی این تیم در حالی تبدیل به گل شد که بازیکنان پرسپولیس قبل از ضربه وارد محوطه جریمه شده بودند و داور بازی می بایست دستور تکرار این ضربه را می داد که این موضوع نیز محقق نشد!

دلایل مس برای گل آفساید پرسپولیس و تکرار پنالتی‌ها

و در صحنه پنالتی دوم تیم پرسپولیس نیز، حرکت توپ در تصاویر مشخص می کند که مدافع مس کرمان قبل از برخورد با بازیکن پرسپولیس به توپ ضربه زده است که بازهم داور این برخورد را در یک تصمیم بحث برانگیز بر علیه مس کرمان اعلام پنالتی کرد که در ادامه این ضربه نیز در حالی تبدیل به گل شد که بازهم بازیکنان پرسپولیس قبل از زدن ضربه در محوطه جریمه حضور داشتند و بازهم داوران دستور تکرار ضربه را ندادند!

دلایل مس برای گل آفساید پرسپولیس و تکرار پنالتی‌ها

در حالی که اشتباهات داوری در این دو بازی مهم مس کرمان در لیگ برتر به راحتی بر علیه این تیم رخ می دهد، مشخص نیست که دلیل تداوم این موضوع چه می باشد و آیا قرار است در بازی های آینده بازهم مس کرمان از ناحیه تصمیمات و اشتباهات داوری متضرر گردد؟!

هفته های آخر لیگ برتر به هیچ عنوان جای این اشتباهات نمی باشد و نکته عجیب اینکه این اشتباهات توسط داورانی رخ می دهد که جزو داوران مطرح لیگ برتر نیز می باشند و این موضوع نگرانی را بابت قضاوت های پیش رو بیشتر می کند.

مداومت این اشتباهات بر علیه مس کرمان آن هم در هفته های پایانی لیگ برتر و در حالی که مس کرمان برای بقا ضمن رقابت با تیم های نزدیک خود، به نوعی با چینش بازی هایش با مدعیان قهرمانی نیز بازی می کند، فقط شائبه و علامت سوال را در اذهان بیشتر می کند و هیچ چیز بدتر از ادامه این اشتباهات و تصمیمات بحث برانگیز در بازی های پیش رو به صورت علنی بر علیه مس کرمان نیست."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی