|

یحیی این شاه ماهی را اصلا نمی خواهد!

رامین رضاییان تا این لحظه جایی در لیست فصل بعد یحیی گل محمدی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

 

این یک واقعیت است که باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ فعالیتی در نقل و انتقالات نداشته و همه چیز را به بعد از بازی فردا موکول کرده است. بازیکنان و ستاره های لیگ نیز که از یحیی شناخت دارند خوب می دانند او تا قبل از تعیین تکلیف قهرمان جام حذفی و به پایان رسیدن فصل، تحت هیچ شرایطی با آن ها وارد مذاکره نخواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در چنین شرایطی برخی رسانه ها ادعای جالبی را مطرح کرده و مدعی شده اند رامین رضاییان که قراردادش با سپاهان به پایان رسیده باز هم مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته و احتمال می رود فصل آینده باز هم پیراهن پرسپولیس را به تن کند.

در این میان اگرچه خبرهای دریافتی طرفداری حکایت از آن دارند که یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که طی سال های اخیر ارتباط خوبی با رامین پیدا کرده، به او وعده هایی مبنی بر بازگشت داده و به نوعی سعی کرده به این مدافع ملی پوش دلگرمی بدهد که در لیگ 23 زمینه بازگشت او را فراهم می کند اما با توجه به شناختی که از یحیی وجود دارد بعید است یک بار دیگر شاهد حضور این بازیکن در پرسپولیس باشیم.

گفتنی است این عضو هیات مدیره در این مدت تلاش زیادی داشته تا به سرمربی پرسپولیس نزدیک شود، اما کمتر در این امر موفق بوده است و رامین رضاییان در لیست یحیی گل محمدی حضور ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی