|

جدایی 2 بازیکن از پرسپولیس تقریبا قطعی شد

سیامک نعمتی و احمد گوهری به احتمال فراوان از پرسپولیس جدا می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

احمد گوهری که فصل قبل به عنوان دروازه بان دوم به پرسپولیس پیوست اگرچه موفق شد در لیگ 21 در چند بازی برای پرسپولیس به میدان رفته و حتی تجربه حضور در دربی را هم دارد اما در لیگ 22 با حضور بیرانوند کمتر به بازی گرفته شد. همین موضوع باعث شد زمزمه هایی در مورد جدایی او در نیم فصل به گوش برسد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ اما درنهایت گوهری در پرسپولیس ماندگار شد ولی باز هم با توجه به حساسیت زیاد بازی های پرسپولیس در زمین حاضر نشد تا این روزها به عنوان یکی از جدایی طلبان پرسپولیس به حساب بیاید.

گوهری که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد در انتظار بازگشت یحیی گل محمدی و آخرین مذاکره با سرمربی سرخ هاست. هرچند که بعید است این مذاکره نیز مانع جدایی این دروازه بان خوش قد و قامت شده و احمد گوهری را باید یکی از جدا شده های پرسپولیس در پایان فصل تلقی کرد.

سیامک نعمتی دومین بازیکنی است که به احتمال بسیار زیاد از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد. اگرچه هنوز یک فصل دیگر از قرارداد سیامک نعمتی با پرسپولیس باقی مانده و او تمایل زیادی به ماندن دارد اما نیمکت نشینی های پیاپی او در پرسپولیس و حتی فرستادن او به سکوها و خط زدن نامش از لیست 20 نفره چند بازی آخر از سوی یحیی گل محمدی، پیامی آشکار از سوی کادرفنی به سیامک نعمتی بود که دیگر نیازی به حضور او نیست.

سیامک نعمتی هم آن قدر تجربه دارد که خوب بداند نیمکت نشینی و سکونشینی های پیاپی او به معنی نیاز نداشتن یحیی گل محمدی به اوست و به همین خاطر شماره 88 باتجربه سرخ ها را باید دومین جدا شده قطعی پرسپولیس پس از احمد گوهری تلقی کرد. 

گفتنی است سیامک نعمتی هم چند پیشنهاد از تیم های خوب و صنعتی لیگ دارد و در صورت جدایی از پرسپولیس به یکی از این پیشنهادها پاسخ مثبت خواهد داد.

گفتنی است سیامک نعمتی که در لیگ گذشته کمتر از 400 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد این روزها برای استراحت راهی چند کشور اروپایی شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی