|

گزینه نقل و انتقالاتی استقلال راهی سپاهان شد

سپاهان چهارمین خرید خود در نقل و انتقالات تابستانی را از فولاد خوزستان انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

احسان پهلوان پس از یک فصل حضور در فولاد با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت و در حالی که طی ۲۵ بازی لیگ بیست و دوم برای قرمزپوشان خوزستان به میدان رفت و موفق به گلزنی نشده بود، حالا انتقالی غیر منتظره به سپاهان اصفهان داشت و به طور رسمی معرفی شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این وینگر که تجربه دو سال حضور در پرسپولیس و کسب یک قهرمانی همراه با این تیم در لیگ بیستم و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، سال گذشته با نظر جواد نکونام به فولاد خوزستان رفت و در روز‌های اخیر نیز گفته می‌شد در فهرست این سرمربی برای استقلال قرار دارد، ولی در نهایت تصمیم به حضور در سپاهان گرفت.

احسان پهلوان که طی دو فصل حضور در پرسپولیس ۵۱ بازی در لیگ برتر انجام داد و با وجود موقعیت‌سازی و پاس گل‌های متعدد نتوانسته بود گلزنی کند و در هفت بازی لیگ قهرمانان آسیا یک گل برای سرخ‌پوشان به ثمر رساند، بعد از سپری کردن یک سال حضور در فولاد خوزستان حالا سر از سپاهان درآورد.

باشگاه سپاهان که پیش از این کاوه رضایی، رضا اسدی و رضا شکاری را به خدمت گرفته بود، چهارمین خرید لیگ برتری خود را نیز به احسان پهلوان اختصاص داد تا تمام بازیکنان این تیم در فاز هجومی باشند.

پهلوان که با درخشش در ذوب‌آهن به فوتبال ایران معرفی شد و در فصل ۹۳-۹۲ نیز یک دوره کوتاه با انجام یک بازی برای سپاهان سپری کرده بود، حالا دوباره به اصفهان بازگشت و تیم نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را انتخاب کرد و قراردادی رسمی به مدت سه فصل با طلایی‌پوشان به امضاء رساند.

(عکس) بازیکن سابق پرسپولیس به سپاهان پیوست

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی