|

روز و ساعت دقیق بازی پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا

مسابقه تیم‌های پرسپولیس و الدحیل درهفته دوم لیگ قهرمانان آسیا فردا (دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ فردا (دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه قطر به مصاف هم می‌روند. جدال دوتیم در حالی برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد پرسپولیس و الدحیل، بعد از النصر باید برای دومین سهمیه این گروه با هم رقابت کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، شاگردان یحیی گل‌محمدی در اولین مسابقه خودشان در این تورنمنت با ۲ گل مغلوب النصر شدند و شاگردان هرنان کرسپوی آرژانتینی هم با تساوی بدون گل مقابل استقلال تاجیکستان متوقف شدند تا جدال فردای دو تیم در اوج حساسیت برگزار شود.

تیم قطری غیر از هرنان کرسپوی دوست داشتنی چند چهره بزرگ فوتبالی دیگر را هم در ترکیب خودش دارد که بدون شک بزرگترین آن‌ها کوتینیوی برزیلی است. ستاره سابق لیوپول و بارسلونا دوران فوتبالی‌اش را در قطر خوب آغاز کرد و توانست در اولین بازی خود برای الدحیل گلزنی کند. او در کنار معز علی و مایکل اولانگا، خط تهاجمی الدحیل را خواهد ساخت.

این همه در حالی است که یحیی گل محمدی برای چیدن ترکیب اولیه تیمش برای اینبازی به دردسر افتاده است. مهدی ترابی و وحید امیری بخاطر مصدومیت در طول هفته گذشته تمرین درست و حسابی نداشتند و احتمالا نمی‌توانند در این مسابقه از ابتدا به زمین بروند. میلاد سرلک در بازی با النصراز زمین اخراج شد و بدون شک در این مسابقه هم غایب خواهد بود. به این جمع یاسین سلمانی و محمد عمری را هم اضافه کنید که درگیر تیم ملی امید و بازی‌های هانگژو بودند و برای جدال با الدحیل راهی قطر شده اند.

این دو تیم پیش از این در ۸ مسابقه برابر هم صف آرایی کرده اند که سهم الدحیل ۴ و پرسپولیس ۳ برد بوده و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. این همه در حالی است که پرسپولیس کلا مقابل نمایندگان قطر وضعیت خوبی دارد. سرخ‌پوشان در ۲۳ مسابقه برابر حریفان قطری ۱۱ بار پیروز شده و ۸ شکست و ۴ تساوی هم در این تعداد رویارویی دیده می‌شود. به جز الدحیل، پرسپولیس برابر الریان، العربی، الوکره، السد و الغرافه هم در رقابت‌های رسمی آسیایی قرار گرفته است.

روز و ساعت بازی پرسپولیس و الدحیل

مسابقه تیم‌های پرسپولیس و الدحیل درهفته دوم لیگ قهرمانان آسیا فردا ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی