|

دست نکونام در خط حمله باز شد

پیمان بابایی که در یک دیدار مصدوم شده بود و چند هفته‌ای از ترکیب استقلال دور بود در یک بازی دوستانه به ترکیب برگشت و روی فرم نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال امروز در یک بازی دوستانه ۴ گل به تیم دسته اولی خوشه طلایی زد و بر اساس خبر منتشره در کانال رسمی باشگاه استقلال زننده یکی از گل‌های تیم آبی در این بازی پیمان بابایی بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ با بازگشت پیمان بابایی به ترکیب استقلال به طور حتم خط حمله این تیم قوی و زهردارتر می‌شود. به این خاطر که پیمان بابایی یک بازیکن سرعتی است و فصل گذشته هم هرگاه در ترکیب تیم آبی به میدان می‌آمد پرفروغ ظاهر می‌شد.

نکته جالب در مورد استقلال مدل جواد نکونام این است که با دو مهاجم بازی می‌کند و به طور حتم پیمان بابایی در هفته‌های پیش رو شانس بازی پیدا خواهد کرد. استقلال آرمان رمضانی، امیرارسلان مطهری، گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی را در خط حمله در اختیار دارد و این فصل از نظر تهاجمی بهتر از استقلال فصل گذشته عمل کرده است. استقلال در ۱۰ بازی ۱۵ گل زده و معدل گل زده این تیم در هر بازی ۱.۵ گل است. استقلال فصل گذشته در دور رفت ۱۵ گل در ۱۵ بازی زده بود و معدل گل زده‌اش در هر بازی یک گل بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی