|

ماجرای عجیب و غریب پنالتی‌ها در بازی‌های استقلال و گل گهر

نگاهی به پنج دیدار اخیر تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال مشخص می‌کند یک اتفاق در این دیدارها ۶ بار تکرار شده است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های استقلال تهران و گل گهر سیرجان که باید فردا در چهارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم بروند در ۵ دیدار اخیر خود هرگز نتیجه تساوی را تجربه نکرده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، استقلال که در هر ۵ مسابقه برنده تقابل با حریف کرمانی اش بوده در چهار دیدار رسمی و در یک دیدار با رای کمیته انضباطی حریفش را مغلوب کرد اما وجه اشتراک این مسابقات بودن اعلام حداقل یک ضربه پنالتی در رقابت این دو تیم برای تیم استقلال از سوی داور مسابقه بوده است.

آخرین دیدار این دو تیم در هفته بیست و دوم لیگ برتر گذشته با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال تمام شد در حالی که استقلال در دقایق ۹۱ و ۱۰۲ به ترتیب توسط رضا میرزایی و کوین یامگا از روی نقطه پنالتی به گل رسید. دومین دیدار اخیرشان در هفته هفتم دوره رفت فصل قبل باز هم با نتیجه ۲ بر یک و با گل‌های محبی ۲۹ و یامگا ۹۸ باز هم از روی نقطه پنالتی تمام شد.

بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر بیست و یکم نیز با نتیجه دو بر یک به سود استقلال تمام شد که گل اول آن دیدار پس از اعلام ضربه پنالتی توسط یامگا زده شد ولی توسط دروازه بان مهار شد که یامگا در ریباند توپ را به گل تبدیل کرد. دومین گل استقلال در آن دیدار نیز از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۹ به ثمر رسید. اما دیدار هفته ششم دوره رفت رقابت‌های لیگ برتر بیست و یکم به دلیل استفاده تیم گل گهر از بازیکن غیرقانونی با حکم کمیته انضباطی با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

البته این پایان ماجرای پنالتی ها نیست چون در پنجمین دیدار رودرروی این دو تیم و در جام حذفی استقلال باز هم ۲۱ برنده شد که هر دو گل آن مسابقه به «وریا غفوری» از روی نقطه پنالتی و به ترتیب در دقایق ۷۴ و ۸۲ به ثمر رساند. با در نظر گرفتن این شرایط «کوین یامگا» در حال حاضر با به ثمر رساندن چهار گل درون دروازه گل گهرسیرجان که هر چهار گل از روی نقطه پنالتی بوده بهترین گلزن استقلال مقابل گل گهر سیرجان به شمار می‌رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی