|

صحبت های جنجالی مدیر اجرایی سوپرلیگ علیه لیگ قهرمانان اروپا

مدیر اجرایی سوپرلیگ باور دارد که برگزاری این تورنمنت به لیگ های داخلی کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

چند هفته ای از معرفی دوباره سوپرلیگ اروپا می گذرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ برند رایشارت، مدیر اجرایی این لیگ در مصاحبه جدیدش با موندو دپورتیوو، در مورد وضعیت فعلی این لیگ و پذیرش آن توسط دیگر باشگاه ها صحبت کرد. 

چهل، پنجاه باشگاه در سوپرلیگ

سوپرلیگ، لیگ های داخلی را احیا خواهد کرد. این تورنمنت با تقویم فوتبال ملی هم تطابق خواهد داشت و به باشگاه ها اجازه می دهد استعدادها را رشد دهند و حفظ کنند. این طور فکر می کنیم که 40 یا 50 باشگاه در سوپرلیگ شرکت خواهند کرد. می خواهیم هر چه زودتر این تورنمنت را راه بیندازیم. تماشای سوپرلیگ، رایگان خواهد بود. با پلتفرم جدید ما، شما می توانید بهترین فوتبال ها را به شکل رایگان تماشا کنید.

 پاداش یک میلیارد یورویی بارسلونا و رئال مادرید

خاویر تباس باید با ذهن باز به پروژه ما نگاه کند. سوپرلیگ باعث می شود که لیگ او قوی تر شود. او می گوید ما تکه ای از کیک او را می خواهیم صاحب شویم و بخشی از حق پخش لالیگا را در نظر داریم. اما به او می گویم خیالش راحت باشد چون ما کاری با کیک او نداریم. پاداش وفاداری رئال مادرید و بارسلونا؟ در سوپرلیگ برای همه مزایایی وجود دارد. خبری از اعضای دائمی و رفتار غیرمنصفانه نیست.

 بازی های بی اهمیت لیگ قهرمانان

فرمت فعلی لیگ قهرمانان اروپا، بازی های به درد نخور زیادی در مرحله گروهی دارد؛ بازی هایی که نتایج مرحله گروهی آن هیچ تاثیری هم در جدول ندارد. این مسابقات برای مردم اهمیتی ندارد و اگر شرایط تغییر نکند، به بن بست می خورد. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی