|

به بهانه مصدومیت تلخ یامگا؛ نگاهی به شدیدترین مصدومیت‌های فوتبال ایران

یامگا مصدومیت دلخراشی را تجربه می‌کند که در فوتبال ایران نمونه‌ی آن چند مرتبه رخ داده بود.

لینک کوتاه کپی شد

در تمرین روز سه‌شنبه استقلال، برخورد مستقیم استوک امید حامدی‌فر با چشم چپ کوین یامگا، منجر به خون‌ریزی نسبتا شدید او شد. یامگا هنوز بینایی‌اش را به طور کامل به دست نیاورده تا همه را نگران کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، در این سال‌ها، متاسفانه مصدومیت‌های شدیدی در فوتبال ایران رخ داده؛ از وحید عسگری که تا آستانه مرگ پیش رفت تا میلاد میداوودی که بعد از مصدومیتش دیگر به شرایط قبلی برنگشت. به همین بهانه چند تا از شدیدترین مصدومیت‌های فوتبال ایران را مرور می‌کنیم.

۱۱ مرداد ۱۳۹۷/ فک، بهای یک گل

در بازی استقلال و ذوب‌آهن، وریا غفوری به جای توپ، فک رضا حبیب‌زاده را شوت کرد. اگر کمک مهدی رحمتی در باز نگه داشتن فک گلزن حریف نبود، شاید فاجعه شدیدتری رخ می‌داد.

4da4a030-f7c9-405d-926a-679c38f2a3e6

۵ اسفند ۱۳۹۶ / تلخ‌ترین مصدومیت تاریخ لیگ برتر

در جریان بازی استقلال و فولاد، آرمین سهرابیان با لئاندرو پادوانی به هوا پرید، اما به اشتباه به پشت گردن او ضربه زد تا پادوانی برای همیشه با فوتبال خداحافظی کند و خانه‌نشین شود.

31bf621e-1321-4230-82f6-199e71283f9e

۳ مهر ۱۳۹۶/ اخراج به سمت بیمارستان

نساجی و ملوان حساس‌ترین دیدار فصل را برای رسیدن به لیگ برتر برگزار می‌کردند. در این بازی شهریار مغانلو با خطایی عجیب، روشنگر را راهی بیمارستان کرد و خودش هم از زمین مسابقه اخراج شد.

۶ مهر ۱۳۹۲/ قوزک پای زندی

در لیگ ستارگان قطر، فریدون زندی بر سر تصاحب توپ با بازیکن حریف وارد جدال شده بود که متاسفانه صحنه‌ای را رقم زد که در زمین مسابقات هم کسی تحمل دیدن آن را نداشت.

8c6cfdef-df25-49b8-ab0b-1b94eed4115e

۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ / فرود طالب‌لو روی کتف

وحید طالب‌لو زمانی که در شاهین بوشهر بازی می‌کرد، در یک صحنه برای مهار توپ شیرجه زد و به طور فجیعی با کتف به زمین فرود آمد.

۳۰ فروردین ۱۳۸۷ / خداحافظی اجباری به دلیل آسیب‌دیدگی چشم

پیش از یامگا، این اتفاق تلخ گریبان ستاره وقت سپاهان را هم گرفته بود. برخورد غیرعمد محمود کریمی، با بازیکن مس کرمان منجر به آسیب جدی به چشم او شد تا کریمی مدتی کوتاه پس از این اتفاق، مجبور به خداحافظی اجباری با فوتبال شود. اتفاقی که امیدواریم برای یامگا رخ ندهد و او زودتر بینایی کامل چشم را به دست آورد.

۱۱ مهر ۱۳۷۳ / طحال پاره علی دایی

در مسابقات آسیایی ژاپن، دایی پس از برخورد شدید با دروازه‌بان بحرین به شدت مصدوم شد. او با وجود درد تا پایان نیمه اول بازی کرد. دایی اما در رختکن بیهوش شد و اگر دیرتر به بیمارستان می‌رسید شاید اتفاق تلخ‌تری رخ می‌داد.

0fe3b0c2-fb7e-44c4-8714-4bc459dfb2bf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی