|

کاوه رضایی تصمیم نهایی خود را گرفت

مهاجم سرشناس سپاهان به کارش در این تیم ادامه می‌دهد و مشغول تمرین است.

لینک کوتاه کپی شد

کاوه رضایی نیم‌فصل سختی در سپاهان داشت و در حالی که پیش‌بینی می‌کرد بتواند به ترکیب این تیم برسد و دوباره خودنمایی کند، این اتفاق برای او رخ نداد و فقط در دو مسابقه دور رفت جزو 11 نفر اصلی طلایی پوشان قرار گرفت تا در نهایت هم بخاطر قانون سقف قرارداد، از لیست خارج شود ولی همچنان مشغول تمرین زیر نظر ژوزه مورایس است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهاجم پیشین استقلال در شرایطی که صحبت از بازگشتش به جمع آبی‌ها یا انتقال به دیگر تیم‌ها ازجمله ذوب‌آهن برای او مطرح می‌شود، همچنان با لباس سپاهان تمرین می‌کند و روحیه بالایی هم در باغ فردوس اصفهان دارد.

1981178

کاوه رضایی که در نیم‌فصل اول دو بار در ترکیب قرار گرفت و هفت بار هم به عنوان یار جانشین برای سپاهان بازی کرد، 2 گل مقابل فولاد خوزستان و هوادار تهران به ثمر رساند و یک پاس گل هم برابر مس رفسنجان داد ولی غیبت پرشمار در جمع نفرات اصلی نگذاشت درخشش بیشتری داشته باشد.

با وجود بحث خروج کاوه از سپاهان، او از شروع تمرینات کارش را در این تیم انجام داده و دیروز هم در زمین باغ فردوس دیده شد که لبخند و روحیه بالای او خبر از شرایط متفاوتی از وضعیت نقل و انتقالاتی‌اش می‌داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی