|

اعتراف کروس به اشتباه داوری در بازی با لایپزیش

کروس در پایان دیدار رئال-لایپزیش در مصاحبه با رسانه‌های آلمانی اعتراف کرد که گل دقیقه دوم لایپزیش بدون مشکل بود و نباید مردود می‌شد.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید دیشب موفق شد در خانه لایپزیش با نتیجه 1-0 در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در همان ابتدای بازی و در دقیقه دوم لایپزیش به گل رسید. روی کرنر ارسالی لایپزیش روی دروازه رئال از سمت راست در ابتدا لونین توپ اول را دفع کرد و روی ریباند آن، بازیکنان لایپزیش موفق شدند مجدد ارسالی به عمق داشته باشند و توپ را با ضربه سر بنجامین سسکو وارد دروازه کنند. 

1990738

رئالی‌ها به این صحنه معترض بودند و داور خط نگهدار نیز آن را آفساید اعلام کرد. به نظر می‌رسد که آفساید روی ارسال دوم و به دلیل مزاحمت یکی از بازیکنان لایپزیش برای دروازه‌بان رئال اعلام شد.

نظر کارشناسان داوری در مورد این گل متفاوت بوده، هرچند اکثریت معتقدند اعلام آفساید درست بود. 

تونی کروس ولی عقیده‌ای دیگر دارد. مهندس آلمانی رئال در پایان بازی و در پاسخ به سوالی در مورد رد شدن این گل گفت: «فکر می‌کنم گل درست بود. در هر صورت لونین اگر مزاحم هم نداشت نمی‌توانست واکنشی نشان دهد و به توپ برسد. گل نباید مردود اعلام می‌شد ولی در نهایت نظر داور مهم بود و آفساید گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی