|

شکایت میلیاردی ارسلان از استقلال!

ارسلان مطهری 10 میلیارد تومان از استقلال طلب دارد و برای دریافت این مبلغ به زودی علیه باشگاه شکایت خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال قرارداد ارسلان مطهری را به طور یک طرفه فسخ کرده است. این اقدام بدون رضایت ارسلان از فسخ قرارداد انجام شده و باشگاه استقلال باید ضرر و زیان ناشی از این تصمیم را پرداخت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ درحالی که مسئولان باشگاه استقلال این روز‌ها درگیر جنگ‌های لفظی نکونام هستند و قصد دارند ضرر و زیان لغو اردوی امارات را از حساب سرمربی خود کسر کنند، درعین حال خود نیز باید حواس‌شان به شکایت‌هایی که تازه از راه خواهد رسید باشد.

ارسلان مطهری برای دریافت مطالبات خود به زودی از باشگاه استقلال شکایت خواهد کرد و حتی ممکن است این شکایت اگر مورد بی توجهی باشگاه استقلال قرار بگیرد، موجب صادر نشدن مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال شود.

مبلغ بدهی باشگاه استقلال به ارسلان مطهری حدود ۱۰ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال بر اساس قوانین مالی بعد از فسخ یک طرفه قرارداد بازیکنان ملزم به پرداخت تمام حقوق باقی مانده است که ارسلان مطهری هم کم از باشگاه استقلال طلب ندارد.

البته این مبلغ متعلق به فصل جاری است و گفته می‌شود مطهری از فصل پیش نیز طلب دارد و باشگاه استقلال باید درباره پرداخت مبلغ فصل پیش نیز اقدامی انجام دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی