|

معاون پرسپولیس تکلیف نهایی ارسلان مطهری را روشن کرد!

حسین بادامکی درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

حسین بادامکی معاون باشگاه ورزشی پرسپولیس در گفتگو با برنامه رادیویی ۴۴۲ رادیو جوان درباره شرایط این تیم صحبت کرد و ابتدا نسبت به وضعیت دروازه بانان این تیم گفت:  همانطور که هواداران پرسپولیس اطلاع دارند، لیست تیم در بخش بزرگسالان متاسفانه جا ندارد. لیست پر است و هم برای بازیکن خارجی و هم برای بازیکن ایرانی، لیست جا ندارد. ما با دو گلر بزرگسال هم صحبت کردیم اما متاسفانه به دلیل پر بودن لیست، شرایط جذب مهیا نبود. ما دو گلر از تیم های پایه اضافه کردیم و حالا شاید صحبت از آقای رفیعی است، شرایط خوبی دارند اما اینکه بازی نکردند، دلیل خاصی نیست. به گلر دوم فرصت بازی زیاد نمیرسد و سالهای گذشته هم این اتفاق رخ داد که در نهایت احمد گوهری مجبور به جدایی شد. تلاش کردیم تا گلر زیر ۲۳ ساله بازی کرده جذب کنیم اما متاسفانه اینگونه نشد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او ادامه داد:

تیمها بازیکنان زیر ۲۳ سال را علی الخصوص در پست دروازه را به سادگی از دست نمیدهند، مخصوصا اینکه با آنها قرارداد بلند مدت دارند و واقعا جدایی آنها کار سختی است.

وی همچنین به شایعه جذب ارسلان مطهری اشاره کرد و خاطرنشان کرد:

ایشان بازیکن خوب و ارزشمندی است اما صحبتی در این باره نشده است. لیست ما پر است و بازیکن باید ابتدا خارج شود تا کسی را جذب کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی