|

چه کسانی کاندید ریاست فدراسیون فوتبال شدند؟

عزیزی خادم نخستین چهره مهمی بود که گام در راه کسب ریاست فدراسیون فوتبال گذاشته است. پیش از این فقط علی کریمی اعلام کرده در انتخابات شرکت…

لینک کوتاه کپی شد

انتخابات فدراسیون فوتبال دهم اسفند برگزار می‌شود. نام‌نویسی این انتخابات از چهاردهم دی آغاز شده و تا بیستم دی ماه ادامه دارد. تا امروز چهره‌های شناخته شده از شرکت در انتخابات و برای کرسی ریاست پرهیز کرده‌ بودند و منتظر روزهای پایانی ماندند اما عزیزی خادم نخستین چهره مهمی بود که گام در راه کسب ریاست فدراسیون فوتبال گذاشته است. پیش از این فقط علی کریمی اعلام کرده در انتخابات شرکت خواهد کرد اما هنوز در محل این فدراسیون حاضر نشده است.

امروز چندین چهره برای نام‌نویسی در هیات رئیسه در انتخابات حاضر شدند. در این بین داوران بازنشسته حضور فعالی داشتند. مسعود مرادی و داود رفعتی، دو داور بازنشسته به همراه علیرضا رحیمی، عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون و رئیس سابق فدراسیون هندبال برای سمت کارشناس هیات رئیسه نام‌نویسی کردند.

همچنین خداداد افشاریان، داور بازنشسته و رئیس کنونی هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برای سمت نماینده هیات‌ها در هیات‌رئیسه نام‌نویسی کرد.

در ادامه شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در انتخابات چهارسال قبل با تقدیم آرای خود باعث ریاست مهدی تاج شد، برای کرسی ریاست این فدراسیون نام‌نویسی کرد. او شانس بالایی دارد تا این بار رییس مهمترین فدراسیون ورزشی کشور شود اما احتمالا رقبای سرسختی هم خواهد داشت.

منصور قنبرزاده، مدیرعامل سابق نفت و عضو فعلی هیات رئیسه سازمان لیگ و شهره موسوی، مدیرعامل باشگاه بادران او را همراهی کردند تا برای سمت نواب رئیس نام‌نویسی کنند.

منصور قنبرزاده نایب رئیس اول پیشنهادی عزیزی خادم است و گفته شده او برای نایب رئیسی دوم، حیدر بهاروند را در نظر دارد تا از این طریق به پیروزی در انتخابات دست یابند.

فعلا نام‌نویسی ادامه دارد و انتظار می‌رود اکثر چهره‌های سرشناس در روز بیستم و پایانی برای انتخابات پیش قدم شوند. حمیدرضا مهرعلی، رئیس سابق فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری نیز برای تصدی یکی از کرسی‌های هیات‌رئیسه در بخش کارشناس نام‌نویسی کرد.

به این ترتیب، این افراد برای سمت‌های زیر نامزد شده‌اند:

ریاست

شهاب‌الدین عزیزی خادمی

نایب‌رئیس اول

منصور قنبرزاده

نایب رئیس دوم

-

نایب رئیس سوم (بانوان)

شهره موسوی

نماینده هیات‌ها

خداداد افشاریان

نماینده باشگاه‌ها

-

کارشناس

مسعود مرادی، داود رفعتی، علیرضا رحیمی،‌ حمیدرضا مهرعلی

منبع: تابناک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی