|

دیدار لیورپول و لایپزیش در ابهام

مبنی بر ممنوعیت ورود تمامی پروازها از بریتانیا تا ۲۹بهمن‌ماه برای جلوگیری از شیوع کررونا، دیدار لیورپول و لایپزیش در هاله‌ای از ابهام است.

لینک کوتاه کپی شد

مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره طبق برنامه باید در ۱۶ فوریه (۲۸ بهمن‌ماه) در آلمان به میهمانی لایپزیش برود اما با توجه به شرایط جدید شاید به راه حل دیگری نیاز داشته باشد.

بازی کردن در ورزشگاهی بی‌طرف گزینه‌ای محتمل است و ضمن اینکه عوض کردن ورزشگاه دیدار رفت و برگشت می‌تواند راه حلی مناسب باشد.

این بدان معنا است که لایپزیش برای دیدار رفت در ۱۶ فوریه به بندر لیورپول سفر می‌کند و شاگردان «یورگن کلوپ» دهم مارس راهی آلمان خواهند شد.

باتوجه به اینکه دارندگان ویزای آلمان و اتباع این کشور می‌توانند با ارائه نتیجه منفی تست لحظه‌ای کرونا، وارد آلمان شوند، تیم لایپزیش قادر است برای دیدار رفت، به انگلیس سفر کرده و بازگردد.

دولت آلمان به منظور مهار شیوع گونه جدید کرونا و ممانعت از ورود آن از کشورهای با ریسک بالا به خاک برلین، این ممنوعیت را وضع کرده‌اند.

کووید-۱۹ تاکنون به تعویق چندین دیدار لیگ برتر انگلیس منجر شده است؛ با این حال، این تعویق‌ها بیشتر به دلیل شیوع کرونا در داخل باشگاه‌ها بوده است.

فوتبال آلمان در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ به طور گسترده از پاندمی کرونا مصون بوده و باوجود اینکه چند بازیکن برجسته شاغل در لیگ این کشور مبتلا به کرونا شدند اما هیچ دیداری در بوندسلیگا تاکنون با تعویق مواجه نشده است.

منبع:ایسنا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی