|

زیدان: محروم شدن رئال از حضور در لیگ قهرمانان مضحک است

«زین الدین زیدان» معتقد است اینکه یوفا رئال مادرید را به خاطر نقش داشتن در پروژه شکست خورده سوپرلیگ اروپایی محروم کند، مضحک است.

لینک کوتاه کپی شد

 زیدان که در آستانه دیدار رفت رئال مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حرف می‌زد، به وضوح اعلام کرد که اگر تیم تحت هدایتش از لیگ قهرمانان فصل آتی کنار گذاشته شود، خشمگین خواهد شد.

زیدان در نشست خبری امروز(دوشنبه) اظهار داشت: احمقانه است که فکر کنیم فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور نخواهیم داشت. بیرون از اینجا حرف‌های زیادی می‌زنند و حرف‌های زیادی خواهند زد اما از آنجا که ما کنترلی روی این حرف‌ها نداریم، روی دیدار فردا تمرکز می‌کنیم.

وی افزود: اما به شخصه معتقدم که همه می‌خواهند رئال را در لیگ قهرمانان ببینند.

 «الکساندر چفرین» رییس اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) به تازگی در گفت‌وگوی اختصاصی با دیلی میل در خصوص مجازات‌های سخت برای برخی از بنیانگذاران سوپرلیگ حرف زد و از در نظر گرفتن بیشترین و سنگین‌ترین مجازات برای سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس به عنوان طلایه‌داران این تورنمنت خبر داد.

چلسی از زمان حضور «توماس توخل» روی نیمکت این تیم، بدون نوسان بوده و زیدان می‌داند که برای رسیدن به فینال باید از تمام قوای خود استفاده کند.

زیدان در این باره تاکید کرد: در نیمه نهایی هستیم و بازی سختی در پیش داریم. فکر می‌کنم آنها تیمی هستند که هم در دفاع خوب عمل می‌کنند و هم در حمله؛ باید حواسمان را جمع کنیم. خوب دفاع کنیم و وقتی نوبت به خلق موقعیت می‌رسد، مثل همیشه عمل کنیم. برای ضربه زدن به چلسی باید بهترین رئال ممکن باشیم.

رئال مادرید همچنان در لالیگا و لیگ قهرمانان شانس دارد هرچند بدنبال تساوی بدون گل برابر رئال بتیس، شانس قهرمانی تحت الشعاع قرار گرفت اما زیدان علاقه‌ای ندارد تا از میان این دو تورنمنت، قهرمانی در یکی را برگزیند.

وی تصریح کرد: انتخابی در کار نیست. ما در هر دو جام زنده هستیم و شانس داریم. مشکلات زیادی داشتیم و اوضاع را روبراه کردیم. از فصل یک ماه دیگر باقی مانده و قصد داریم تا آخرین روز بجنگیم.

منبع:ارنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی