|

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی؛ جای شیخ و نادری خالی است

دیاباته و نادری به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب اصلی خارج شده اند و باید منتظر حضور جایگزین های آنان باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال امشب در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی می رود این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است از آن جایی که هر دو تیم هم امتیاز هستند کسب 3 امتیاز این بازی بسیار اهمیت دارد چون برنده این دیدار می تواند گام بسیار بزرگی برای صعود به دور یک هشتم نهایی این رقابت ها بردارد.

فرهاد مجیدی برای بازی امشب همچون 4 دیدار گذشته باز هم به رشید مظاهری اطمینان خواهد کرد و شاهد حضور او درون قفس توری آبی پوشان خواهیم بود. مظاهری هر چند که در این رقابت ها 8 گل دریافت کرده اما او در این مسابقات موقعیت های زیادی را نیز مهار کرده و روی گل های دریافتی مقصر نبوده است.

اعتماد کادر فنی به زوج غلامی و یزدانی

به نظر می رسد که کادر فنی آبی پوشان در خط دفاعی باز هم به زوج بازی قبلی در برابر الدحیل اطمینان می کند. عارف غلامی مقابل حریف قطری عملکرد رضایت بخشی داشت و مجیدی او را در کنار سیاوش یزدانی به کار می گیرد. کار سخت این دو نفر، مهار عمر السومة مهاجم زهردار و سوری الاهلی است.

وریا غفوری که در بازی گذشته بر روی هر دو گل استقلال تأثیر مستقیم داشت و از خوب های تیمش بود، در این بازی نیز از ابتدا و در سمت راست خط دفاعی انجام وظیفه می کند. با توجه به مصدومیت و غیبت نادری، هروویه میلیچ مدافع کروات آبی پوشان در سمت چپ به میدان می رود.

با توجه به مصدومیت دیاباته، استقلال تغییر آرایش می دهد و آنها امشب با 2 هافبک دفاعی به میدان می روند. مهدی مهدی پور که در بازی با الدحیل درخشان ظاهر شد و بهترین بازیکن تیمش بود، در کنار مسعود ریگی کمربند خط میانی تیمش را محکم خواهند کرد. ریگی نیز پس از بازی ضعیف در دیدار نخست مقابل الدحیل که ناشی از خستگی زیاد او بود، در بازی قبلی مقابل همین تیم قطری خوب و موثر ظاهر شد و مجیدی امیدوار است که ریگی در بهترین فرم خود قرار داشته باشد.

فرشید اسماعیلی ستاره بی چون و چرای استقلال

فرشید اسماعیلی ستاره بی چون و چرای استقلال در این دوره از رقابت ها، همچون بازی های گذشته از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. این هافبک خوش نقش و تکنیکی آبی پوشان 3 گل زده، 2 پاس گل داده و یک پنالتی نیز برای تیمش کسب کرده و آبی پوشان امیدوارند او در بازی حساس امشب نیز در ترکیب تیمش مثمر ثمر باشد.

آرش رضاوند که برخلاف بازی های لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا آزادی عمل بیشتر و تأثیرگذاری بالاتری داشته، دیگر هافبک استقلال خواهد بود. او مقابل الشرطه بازی درخشانی را از خود نشان داد و باید منتظر درخشش او مقابل هافبک های الاهلی باشیم.

دو گزینه اصلی استقلال در خط حمله

با توجه به غیبت دیاباته در این بازی، استقلال دو گزینه اصلی در خط حمله در اختیار دارد. ارسلان مطهری که او نیز در این رقابت ها درخشان و موثر ظاهر شده، در کناری مهدی قایدی جوان بازی می کند. باشوی کوچک با ارائه بازی های چشم نواز، علاقه مندان به فوتبال در ایران و کشورهای عربی را انگشت به دهان گذاشته و استقلالی ها امید زیادی به تکرار درخشش او در بازی امشب دارند.

این ترکیب آبی پوشان در بازی با الدحیل است که قطعا 2 نفر از افراد حاضر در این عکس، امشب استقلال را مقابل الاهلی همراهی نمی کنند. شیخ دیاباته و محمد نادری به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب اصلی خارج شده اند و باید منتظر حضور جایگزین های آنان باشیم. به نظر نمی رسد مجیدی بجز این دو نفر، تغییرات دیگری را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی:
رشید مظاهری – سیاوش یزدانی – عارف غلامی – هروویه میلیچ – وریا غفوری – مسعود ریگی – مهدی مهدی پور – فرشید اسماعیلی – آرش رضاوند – ارسلان مطهری – مهدی قایدی

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی