|

آخرین فرصت عمل به وعده قایدی؛ پایان شیرین باشو؟

مهدی قایدی

بازی امشب استقلال با فولاد، آخرین فرصتی است که قایدی با یک جام مهم استقلال را ترک کند و پایانی شیرین، با پیراهن آبی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایعات مربوط به جدایی مهدی قایدی از استقلال، هر روز جدی‌تر می‌شوند و طرفداران این تیم، خودشان را برای جدایی شماره 10 آماده می‌کنند. بر خلاف سال‌های گذشته، این فصل شایعات حضور قایدی در قطر جدی‌تر از اروپاست. به خصوص که قطری‌ها، حاضرند مبلغ بالایی برای رضایتنامه او به استقلال پرداخت کنند و همین موضوع، شانس آن‌ها برای این انتقال را بیشتر می‌کند. بازی بین استقلال و فولاد، شاید آخرین بازی مهدی قایدی با پیراهن استقلال باشد و پس از این مسابقه، ستاره استقلالی‌ها تیم جدیدش را انتخاب می‌کند.

به گزارش«شایانیوز»، مهدی قایدی در دو فصل اخیر، ستاره استقلال بوده اما نتوانسته جامی با تیمش به دست بیاورد. تنها جام قایدی، قهرمانی جام حذفی در دوران شفر است. زمانی که او، بازیکن ثابت استقلال نبود و فقط یک بار در جام حذفی به میدان رفت. قایدی چند ماه پیش که شایعات جدایی‌اش از استقلال شروع شده بود، به طرفداران این تیم قول حداقل یک جام پیش از رفتن را داد. در آن مقطع، استقلالی‌ها امیدوار به فتح لیگ برتر هم بودند. جامی که در نهایت، به پرسپولیس رسید و استقلال، در رده سوم قرار گرفت. بازی امشب با فولاد، آخرین فرصتی است که قایدی با یک جام مهم استقلال را ترک کند و پایانی شیرین، با پیراهن آبی داشته باشد.

قایدی این فصل مثل فصل قبل، بیشترین آمار مجموع گل و پاس گل را در استقلال داشت. او لیگ نوزدهم روی 18 گل و لیگ بیستم، روی 13 گل در لیگ برتر تاثیر مستقیم گذاشت. در بازی فینال جام حذفی هم او مثل همیشه، امید اول استقلالی‌ها به حساب می‌آید. آن‌ها امیدوارند بردن فولاد، شروع دوران جدیدشان باشد. شروعی که احتمالا، با جدایی قایدی همراه است. قایدی می‌تواند پیش از رفتن، آخرین قدم را برای استقلال بردارد و علاوه بر گرفتن یک جام، سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان و یکی از بلیت بازی سوپرجام را برای تیمش رزرو کند.

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی