|

(عکس) علیرضا نیکبخت واحدی عروسی کرد

برخی کاربران از برگزاری جشن عروسی نیکبخت‌واحدی انتقاد کرده‌اند، این گونه تجمعات را عامل شیوع کرونا دانسته‌اند

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق تیم ملی و دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران است. این بازیکن خوش چهره در روزهای اوج و طلایی خودش دچار حواشی زیادی شد و او را از فوتبال دور کرد. عکس و ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که خبر از ازدواج مجدد او داشت.

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس همواره در دوران فوتبالش پر سروصدا بود، همچنان هم در راس اخبار حضور دارد.

(عکس) علیرضا نیکبخت واحدی عروسی کرد

او در صفحه اینستاگرامش عکسی با لباس دامادی منتشر کرد و نوشت: هر کس که در این دنیا بتواند شاد زندگی کند و از زندگیش لذت ببرد، بطور حتم اگر بعد از مرگش دنیایی باشد در بهشت خواهد بود. زیرا کسی که زندگی شادی داشته باشد به طور طبیعی نه به کسی ظلم می کند و نه تفکراتِ منفی نسبت به دیگران دارد. پس دنیا و آخرتش برای او بهشت خواهد بود. بنابراین نباید زندگی را به خود سخت گرفت و به خود وعده ی فردایی بهتر داد.. امروز را دریاب.»

انتقاد به علیرضا نیکبخت واحدی عروسی

در حالی که منابع رسمی می‌گویند کرونا در ایران وارد پیک دوم شده، برخی کاربران از برگزاری جشن عروسی نیکبخت‌واحدی انتقاد کرده‌اند، این گونه تجمعات را عامل شیوع کرونا دانسته‌اند، در هر صورت نیکبخت، داماد شده و بیشتر از این از مراسمش چیزی نمی‌توانیم منتشر کنیم.

(عکس) علیرضا نیکبخت واحدی عروسی کرد

بیوگرافی علیرضا نیکبخت واحدی

علیرضا واحدی نیکبخت زاده ۹ تیر ۱۳۵۹ -مشهد بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک چپ بازی می‌کرد. او پس از گذراندن یک دوره موفق در تیم ابومسلم خراسان و مطرح شدن در سطح اول فوتبال ایران در سال ۱۳۷۸ به تیم باشگاه استقلال پیوست.

پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر فصل ۸۵-۸۴ تغییراتی در کادر فنی این تیم شکل گرفت و قبل از آغاز فصل بعدی مسابقات به دلایلی که هرگز هیچکدام از طرفین صریحا آن را بیان نکردند واحدی‌نیکبخت به دلیل آنچه که عدم تلاش باشگاه استقلال در حفظ خودش بیان کرد، بعد از نزدیک به ۸ سال حضور در تیم استقلال به تیم پرسپولیس پیوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی