|

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی سه شنبه 18 آذر

قیمت دلار و یورور در صرافی ملی و بازار آزاد امروز سه شنبه 18 آذر چند است و آیا قیمت ها افزایش یافته اند یا در مسیر کاهش هستند؟

لینک کوتاه کپی شد

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز سه‌ شنبه اعلام شد که بر این اساس قیمت یورو نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان کاهش یافت اما قیمت دلار تغییر نکرد و در رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند. امروز سه‌شنبه 18 آذر ماه نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد. بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 25600 تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 24600 تومان تعیین شد. قیمت دلار در بانک مرکزی 4200 تومان است. قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 31000 تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی 30000 قیمت خورده است. قیمت یورو در بانک مرکزی 5088 تومان است. پیشنهاد می شود: قیمت روز خودرو در بازار امروز سه شنبه ۱۸ آذر ۹۹؛ پراید درجا زد

قیمت دلار و یورو در بازار آزاد

به گزارش فرارو، قیمت دلار از ابتدایی هفته جاری حول و حوش مرز کانال ۲۶ هزار تومان نوسان داشته است و صبح امروز نیز این اسکناس در بازار آزاد با نرخ ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد. نرخ فروش یورو نیز صبح امروز به ۳۱ هزار و ۳۸۵ تومان رسید و درهم امارات و لیر ترکیه هم به ترتیب با قیمت هفت هزار و ۵۰ تومان و سه هزار و ۳۰۵ تومان فروخته شدند.

نرخ ارز در معاملات بازار آزاد

انواع ارز نرخ خرید نرخ فروش
دلار ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان
یورو ۳۱ هزار و ۲۳۵ تومان ۳۱ هزار و ۳۸۵ تومان
درهم امارات هفت هزار و ۳۰ تومان هفت هزار و ۵۰ تومان
لیر ترکیه سه هزار و ۲۸۵ تومان سه هزار و ۳۰۵ تومان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی