|

عرضه اولیه اپال چقدر نقدینگی می خواهد و چند درصد سود می دهد؟

عرضه اولیه اپال به عنوان آخرین عرضه اولیه پاییز ۹۹ بورس ایران، روز ۴ شنبه ۲۶ آذر انجام می شود. حداکثر نقدینگی مورد نیاز اپال چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد

چهارشنبه این هفته 2 میلیارد و 600 میلیون سهم ( معادل 13 درصد) از سهام شرکت فراوری معدنی اپال کانی فارس با نماد «اپال» در بخش استخراج کانه‌های فلزی عرضه می‌شود. از این میان 2 میلیارد و 160 میلیون سهم به عموم عرضه خواهد شد.

عرضه اولیه اپال چقدر نقدینگی می خواهد؟

در این عرضه اولیه سهم هر کد بورسی حداکثر 700 سهم است و بازه قیمتی آن 1400 تا 1480 تومان در نظر گرفته شده است که حداکثر پول بلوکه شده برای ثبت سفارش یک میلیون و 36 هزار تومان خواهد بود. اما با توجه به مشارکت بالای 4.5 میلیون نفری در عرضه اولیه وکبهمن، پیش‌بینی می‌شود به هر کد بورسی حداکثر 480 سهم تخصیص داده شود که معادل 710 هزار تومان است. البته در صورت مشارکت ۴ میلیون نفری همانند بوعلی به هر نفر 540 سهم می‌رسد که حدود 800 هزار تومان خواهد شد. عرضه اولیه اپال چقدر نقدینگی می خواهد و چند درصد سود می دهد؟

معرفی شرکت فرآوری معدنی آپال کانی پارس

شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با ۱۳ سال حضور از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در عرصه صنعت معدن و فرآوری‌های معدنی کشور، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌ها از گروه شرکت‌های سرمایه گذاری پارسیان است. این شرکت به عنوان یک شرکت مادر تخصصی در زمینه صنعت معدن، با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته معدنی و نیرو‌های انسانی در راستای ایجاد زنجیره تامین و تولید آهن و فولاد در شرکت‌ها و پروژه‌های متعددی سرمایه گذاری کرده است.

اپال چقدر رشد رشد می کند؟

به گزارش روزیاتو نخستین روز معاملاتی عرضه اولیه اپال، روز شنبه ۲۹ آذر است که با قیمت ۱۵۵۲تومان عرضه می شود و احتمالا صف خرید میلیونی خواهد بود. حجم مبنا اپال ، ۵۰ میلیون سهم است و لذا دقت کنید که احتمالا قیمت پایانی هر روز آن در ۲ هفته اول، +۵ درصد نباشد. اپال برای رسیدن به قیمت ۲۰۰۰ تومان، کار دشواری پیش رو ندارد. به خصوص که شاخص کل بورس در هفته های اخیر به سمت فتح سقف تاریخی ۲ میلیون واحدی در زمستان ۹۹ در حرکت بوده و حجم روزانه معاملات نیز بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

اپال را تا کی نگه داریم؟

در عرضه اولیه اپال اگر شرکت کردید، حتما تا مجمع سال آینده اپال، سهامداری کنید. صورت های مالی این غول سنگ آهن خاورمیانه را در کدال دنبال کنید. سودآوری ارزشمندی این شرکت به نسبت فروش و سود سال مالی ۱۳۹۸ داشته که نشان از بالندگی شرکت در سال ۱۴۰۰ شمسی می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی