|

حیات وحش حیرت انگیز؛ گرگ های خونخوار بوفالو گُنده رو تا اونجا که شد زخمی کردن! (ویدیو)

در این ویدیو گله گرگهای وحشی رو می بینید که به بوفالوهای بزرگ حمله میکنن اما....!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- از زیباترین و عجیب ترین موضوعات برای دنبال کردن جهان حیات وحش هست. اتفاقات حیات وحش همواره ما رو غافلگیر  میکنه. در این دنیای وحشی همه موجودات تلاش می کنند تا زنده بمانند و نسل خودشون رو گسترش دهند. شکار حرف اول در دنیای حیات وحش هست و حیوانات با توانایی های خودشون تلاش می کنند تا زنده بمونن، اما این دنیا خیلی خیلی بی رحمه، چون همیشه یک نفر بازنده میشه.

گرگ ها یکی از مرموز ترین جانواران حیات وحش هستند. گرگ ها در  خانواده سگ سانان قرار می گیرند  و انواع آنها در جهان زندگی می کنند. گرگ خاکستری یا گرگ معمولی مشهورترین نوع گرگ به حساب می آید. تعدادی از محققان معتقدند گرگ خاکستری کمک  زیادی به ایجاد نظم در اکوسیستم می کند. این حیوان می تواند انواع گسترده ای از حیوانات از جوندگان کوچک تا حیوانات متوسط و حتی بزرگ را شکار کند.

گرگ ها اغلب به صورت گروهی شکار می کنند، مخصوصا زمانی که شکار حیوان بزرگی باشد. این حیوانات زمانی شکار زخمی ببینند دیگر به سراغ حیوان سالم نمی روند. جالب است بدانید که گرگ خاکستری معمولا به طعمه بی حرکت حمله نمی کند بلکه اگر لازم باشد برای ساعت ها یا روزها منتظر می ماند تا جانور حرکت و او را تعقیب کند! غذای گرگ‌ انواع گوسفند، بز ، آهو و گوزن هست اما گاهی به سراغ جانوران کوچک‌ مانند خرگوش صحرایی، لاشه و زباله‌ می‌رود.

بوفالو ها بزرگترین پستانداران گیاهخوار به حساب می آیند که شاخی مثل هلال دارد. بوفالو ها اجتماعی هستند و گروهی زندگی می‎کنند. بوفالو به علت جثه بزرگ و وزن بالا، وحشت را به دل دیگر حیوانات و گاهی انسان می اندازد. بوفالو می تواند با سرعتی حدود 50 کیلومتر بر ساعت بدود و این سرعت حدودا 3 برابر سرعت دویدن یک انسان است. بوفالو نژاد های مختلفی دارد که معروف ترین آنه، بوفالوی آمریکایی و بوفالوی آفریقایی است.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی