|

خبر مهم درباره رتبه بندی معلمان؛ شرط واریز معوقات رتبه بندی

در اعلام زمان دقیق معوقات رتبه بندی معلمان یک شرط اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت وزارت آموزش و پرورش می گوید امسال سال سوم رتبه بندی معلمان است و پس از اصلاح این قانون واریز معوقات معلمان انجام خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از نبض بازار، در واقع فعلا واریز معوقات معلمان منوط به انجام مراحل رتبه بندی اعلام شده است.

سید مجتبی هاشمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت وزارت آموزش و پرورش گفت: اینکه فرآیند رتبه‌بندی همیشه به‌صورت دقیق، مرتب و فراگیر مورد رسیدگی قرار بگیرد در اولویت وزارت است.

هاشمی ضمن اشاره به اینکه امسال سال سوم رتبه‌بندی معلمان است و مجموعه آموزش و پرورش در وضعیت فعلی مشغول کارشناسی و اصلاح قوانین و شیوه‌نامه‌های مرتبط با رتبه‌بندی هستند، افزود: برنامه ما در وزارت آموزش و پروش این است که فرآیند رتبه‌بندی به‌صورت فرآیندی ادامه‌دار باشد؛ در سال‌های آینده، چون طبیعتا با شناخت کامل و کارشناسی مسائلی که تابحال در سازمان اتفاق افتاده و شناسایی نقاط قوت و ضعفی که انجام شده است، امیدواریم بتوانیم این فرآیند بهتر انجام شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت وزارت آموزش و پرورش در رابطه با فرآیند اجرایی رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: فرآیند اجرای رتبه‌بندی معلمان در گذشته طی شده بود، اما درصد کمی از معلمان بخاطر کامل نشدن فرآیند رتبه‌بندی خود که به جهت زمان بر بودن و هماهنگی‌هایی که باید در بین ستاد، سازمان و ادارات کل اتفاق می‌افتاد، معترض شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی