|

محسن چاوشی همرفیق تازه شهاب حسینی است؟

محسن چاوشی پس از حواشی اخیر درباره واکسن زدن شهاب حسینی با انتشار این عکس نوشت: «هم رفیق»

لینک کوتاه کپی شد

در آخرین پست اینستاگرامی محسن چاوشی تصویری از شهاب حسینی با عنوان «همرفیق» منتشر شده است که مفهوم دوگانه‌ای دارد.

شهاب حسینی برنامه‌ای با عنوان «همرفیق» اجرا می‌کند و شاید محسن چاوشی مهمان بعدی او باشد. از سوی دیگر در روزهای اخیر ماجرای واکسن زدن بازیگر «فروشنده» در آمریکا هیاهوی زیادی به پا کرد تا جایی که شهاب حسینی از اینستاگرام خداحافظی کرد. به این ترتیب می‌توان این پست را به معنای حمایت از رفیقی که زیر انتقادات شدید قرار دارد، تعبیر کرد. 

ماجرای خداحافظی شهاب حسینی چیست؟

ماجرا از آن‌جا آغاز شد که چندی پیش ویدئویی از شهاب حسینی در فضای مجازی منتشر شد که وی در آن در حال زدن واکسن کرونا مشاهد می‌شد در حالی که ماسکی منقوش به تصویر گیاه مخدر ماری‌جوآنا به چهره زده بود.

بعد از انتشار ویدئوی مذکور از شهاب حسینی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی گفتند که وی از درآمدهای کلان و دستمزدهای نجومی‌اش در سینمای ایران برای یک زندگی لوکس در آمریکا استفاده می‌کند.
 
حسینی بعد از مواجهه با انتقادات فراوان در فضای مجازی تلاش کرد با ارائه توضیحاتی، این ماجرا را به نوعی حل و فصل کند؛ وی در گفتگویی اعلام کرد که به اصرار دوستش در آمریکا که با وی در حال کار بر روی یک پروژه سینمایی است، در صف واکسن مازاد ایستاده و واکس کرونا دریافت کرده است. 
 
توضیحات سوپر استار سینمای ایران در رابطه با دریافت واکسن کرونا در آمریکا و استفاده از ماسک عجیبش، موج انتقادها از وی را آرام نکرد و در نتیجه شهاب حسینی با انتشار متنی اعلام کرد که برای همیشه از اینستاگرام می‌رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی