|

دلایل ناقص بودن فوق العاده ویژه فرهنگیان

 فوق العاده ویژه فرهنگیان

به گفته فرج کمیجانی در حال حاضر هر سه نقص فوق العاده ویژه برطرف شده و فوق العاده ویژه شامل حال همه فرهنگیان با میانگین ٢١٪؜ شده است.

لینک کوتاه کپی شد

معلمان می گویند آنچه برای تعدادی از فرهنگیان در سال 99 تحت عنوان فوق العاده ویژه به نام رتبه بندی انجام شده بود به سه دلیل ناقص بود. دلیل اول اینکه شامل همه فرهنگیان نمی شد. دوم اینکه مبلغی که برای همه معلمان باید به صورت یکسان یعنی 21 درصد واریز می شد ناقص بوده و بین 9 تا 21 درصد اعمال شد. دلیل سوم هم این است که پرداخت فوق العاده ویژه به اسم رتبه بندی انجام شده بود که با تصویب نظام رتبه بندی اصلی در مجلس در دل ان قرار می گرفت لذا باید قبل از تصویب رتبه بندی اصلی همه اقدامات انجام شده سال ١٣٩٩ به فوق العاده ویژه تغییر پیدا می کرد.

به گزارش«شایانیوز»، فوق العاده ویژه بر گرفته شده از بند ١٠ فصل ١٠ قانون خدمات کشوری در سال ١٣٩٣ به این صورت در هیات وزیران مصوب شده ( تا سقف ٣٥ درصد به شرطی که متوسط پرداختی از ٦٠ درصد سقف تعیین شده 35 درصد تجاوز نکند که  ٦٠درصد از ٣٥ درصد سقف بطور میانگین٢١ درصد  می شود. به گفته فرج کمیجانی دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در حال حاضر هر سه نقص فوق العاده ویژه اعطایی به فرهنگیان برطرف شده و فوق العاده ویژه شامل حال همه فرهنگیان با میانگین ٢١٪؜ شده  است که در جلسه با نوبخت توافق شد به معلمان با سابقه درصدی بیشتر اضافه بر حقشان داده شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی