|

تحلیل بورس

بورس فردا چه خواهد شد، سیگنال مثبتی وجود دارد؟

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 29 بهمن ماه 99 . فردا بورس چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 28 بهمن 99 ، فردا بورس چه خواهد شد؟ قبل از آن که به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 28 بهمن 99 بپردازیم، لازم است تا نگاهی به روند بازار بورس امروز داشته باشیم. بورس امروز چهارشنبه 28 بهمن ماه 99 همانطور که پیش بینی شده بود متعادل تر از روز های گذشته بود.در جریان معاملات امروز بورس شاهد افت شاخص کل تا محدود 6 هزار واحد بودیم. اما شاخص هم وزن رشد 123 واحدی داشت. 

پیشنهاد می شود: چه مقدار از تامین مالی بورس به دولت می رسد؟

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 11 اسفند 99

در پایان معاملات بورس امروز سه شنبه 28 بهمن 99 شاهد افت و ریزش 11 هزار و 405 واحدی شاخص کل بورس بودیم. اما شاخص کل هم وزن امروز وضعیتی بهتر داشت و مثبت به پایان رسید. شاخص کل هم وزن امروز سه شنبه 28 بهمن 99 تا محدوده 798 واحد رشد کرد. اما با این تفاسیر و منفی شدن دو روزه بورس فردا چه خواهد شد؟ فردا چهارشنبه 29 بهمن 99 در آخرین روز معاملاتی هفته جاری بورس چه می شود؟

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 29 بهمن 99

در این قسمت قصد داریم تا با توجه به رصد بازار بورس امروز و پیش بینی و تحلیل کارشناسان بورسی به پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 29 بهمن 99 بپردازیم. با اینکه انتظار می رفت با دامنه نامتقارن شرایط بازار سرمایه بهتر شود، اما باز هم بهتر نشد برخی از تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند که مشکل بازار بورس ایران نه رئیس آن بود و نه دامنه نوسان و زمان پیش گشایی! بلکه مشکل اساسی این بازار که مانع از رشد آن شده نبود خریدار و سرمایه گذار است و همان هایی که اینک در بازار هستند متضررند و در پی جبران ضرر ماندند و اقدام کم کردن دامنه نوسان فقط سرعت ریزش را کاهش داد!

پیشنهاد می شود: پیش بینی قیمت بیت کوین در هفته آینده ، بیت کوین تا شب عید چه می شود؟

و همانطور که در مطالب قبلی بارها به آن اشاره کردیم، نبود پول حقیقی و هوشمند، اخبار موثر سیاسی و همچنین نوسانات قیمت ارز بازار بورس را به این وضعیت واداشته است.

پیشنهاد می شود: بورس امروز سه شنبه 28 بهمن 99 چه شد؟ گزارش شاخص کل بورس امروز

از جمله موثرترین عوامل سیاسی می توان به خارج شدن ایران از پروتکل الحاقی در صورت لغو نشدن تحریم ها در سوم اسفند ماه اشاره کرد که همین عامل  به خودی خود ریسک سرمایه گذاری در بورس را بسیار افزایش می دهد.

با توجه به نظرات کارشناسان این بازار، نمی توان به طور قطع گفت که فردا چهارشنبه 29 بهمن 99 روز بهتری برای بازار سرمایه خواهد بود، یا خیر! اما آنچه که روشن و بدیهی است این است که همواره رفتارهای هیجانی و جو ناشی از اخبار خارج از بورس می تواند بر منفی بودن معاملات و ضرر سرمایه گذاران به خصوص افراد تازه وارد موثر باشد.

در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 29 بهمن 99 آخرین روز معاملاتی هفته به نظر یکی از کارشناسان بورسی توجه داشته باشید.  پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با تصمیم تغییر نامتقارن دامنه نوسان گفت: مشکل بازار سهام تغییر دامنه نوسان نبود و مشکل اصلی بورس نبود خریدار موثر است و در این شرایط کم کردن دامنه نوسان فقط جلوی ریزش زیاد شاخص کل را خواهد گرفت. در جریان معاملات امروز با وجود افت کم شاخص کل اکثر نمادهای شاخص‌ساز با فشار فروش همراه شدند و سازمان بورس با کم کردن دامنه نوسان فقط جلوی ریزش زیاد شاخص کل را گرفته است.

این کارشناس در رابطه با دلیل کمبود پول در بازار سهام گفت: آخر سال است و خریداران موثر کمتر ریسک می‌کنند همچنین نوسانات قیمت ارز باعث می‌شود تا ریسک بازار سهام بیشتر شود و از طرفی سوم اسفند قرار است در صورت لغو نشدن تحریم‌ها ایران از پروتکل الحاقی خارج شود و این موصوع نیز به ریسک بازار سهام اضافه می‌کند. اما یکی از مهم‌ترین عوامل نبود پول در بازار سهام بی‌اعتمادی است که از ماه‌ها قبل در سهامداران ریشه دوانده است.

این کارشناس در رابطه با روند شاخص کل تا پایان سال گفت: به نظر می ‌رسد شاخص کل تا پایان سال در محدوده یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد تثبیت شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    امروز چهارشنبه 28بهمن بورس متعادل بود!!!
    امروز سه شنبه است. بدترین روز بورس بود صفهای فروش ک قفل شده را ندیدی??
    تا از این کارشناسا تو مملکت داریم
    هم پیاله های دزد مال بدبخت خور اینجوریه!
    ب چه قیمت
    سرمایه مردم بیچاره که چیزی بلد نبودن دزدی بلد نبودن اعتماد کردن خوردن نداره...............

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی