|

بیت کوین رکوردهای جدیدی را ثبت می کند

صعود ۳ هزار دلاری قیمت بیت‌کوین!

قیمت بیت کوین با رشد 3 هزار دلاری به بیش از 63191 دلار رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت بیت کوین در بازارهای جهانی همچنان رو به افزایش است و رکوردهای جدیدی را ثبت می کند.

در حالی که قرار است سهام صرافی بین المللی "کوین بیس" در بورس وال استریت عرضه شود، قیمت بیت کوین روند صعودی خود را ادامه داده و به بیش از 63 هزار دلار رسیده است.

بیت-کوین-24

بر اساس این گزارش قیمت بیت کوین که فعلا محبوب ترین سرمایه گذاری دیجیتال در بین ارزهای مجازی به شمار می رود در چند روز اخیر با رشد 3 هزار دلاری به بیش از 63191 دلار رسیده است. 

قیمت بیت کوین تنها در روز سه شنبه بیش از 4 درصد افزایش داشته است. افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین تاثیر مثبتی نیز بر قیمت سایر ارزهای مجازی داشته به طوری که قیمت اتریوم دومین ارز مجازی محبوب جهان نیز به بیش از 2221 دلار رسیده است. قیمت ریپل ایکس آر پی نیز با رشد 20 درصدی روبرو شده است. 

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای مجازی و دیجیتال به واسطه عرضه سهام صرافی کوین بیس در بازار بورس آمریکا، به شدت افزایش یافته است. 

سهام این صرافی مجازی قرار است چهارشنبه با نماد "کوین" در بازار بورس وال استریت عرضه شود. این نخستین شرکت فعال در زمینه صرافی ارز مجازی است که اجازه ورود به بازار سهام را پیدا کرده و به نظر می رسد این مساله تاثیر مهمی بر بازار سرمایه های دیجیتال خواهد داشت.

تمایل شرکت های بزرگ جهان به سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال رو به افزایش است و برخی از تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین و ارزهای دیجیتال می تواند سرمایه گذاری مطمئنی برای حفظ ارزش دارایی ها در برابر تورم باشد. 

شرکت تسلا اوایل سال 2021 میلادی بیش از 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد و به تازگی نیز اعلام کرده است که خریداران خودروهای برقی این شرکت می توانند از بیت کوین برای پرداخت استفاده کنند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی