|

کی کرم دور چشم بزنیم؟

میدونی برای داشتن چشم هایی شاداب و جوان از چه سنی کرم دور چشم بزنی؟ مراقب پوستت باش

کرم دور چشم

یکی از بهترین راه‌ های مراقبت از بدن مراقبت از پوست است. پوست با وجود استحکام بالا، در صورت عدم رسیدگی، در یک چرخه ناسالم قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها چین و چروک های صورت یا زیر چشم آنها است که معمولا این چروک های پوستی باعث بیشتر نشان دادن سن افراد می شوند. یکی از بهترین راه‌ های مراقبت از بدن که می‌ توانید نتیجه آن را نیز به وضوح ببینید، مراقبت از پوست است. پوست با وجود مقاومت و استحکام بالا، در صورت عدم رسیدگی کافی، در یک چرخه ناسالم از آسیب دیدن باقی خواهد ماند. علاوه بر این که پوست سالم، می‌تواند به بدن ما در حفظ تعادل و سلامت آن کمک کند، می‌تواند شادابی و زیبایی ما را نیز نشان دهد. در این بین مراقبت از پوست اطراف چشم، به سبب اهمیت چشم‌ ها در چهره از اهمیت خاصی برخوردار است. همان طور که می‌ دانید شرایط پوست این ناحیه، اهمیت زیادی در نشان دادن شادابی و البته جوانی چهره ما دارد، پس اگر می خواهید همیشه چهره ای شاداب و جوان داشته باشید باید از روتین پوستی و کرم دور چشم استفاده کنید.

البته اگر این سوال برای شما پیش آمده است که چه زمانی و یا در چه سنی نیاز است از کرم دور چشم و ماساژ صورت استفاده کنم پیشنهاد ما به شما این است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا زمان و روش استفاده صحیح از کرم دور چشم آشنا شوید.

از چه سنی کرم دور چشم بزنیم؟

از چه سنی کرم دور چشم بزنیم؟

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

هدف کلی برای  استفاده از کرم های دور چشم جلوگیری از ایجاد چین و چروک‌ های سطحی و عمیق، رفع تیرگی‌ ها و سایر لکه‌ های پوستی، محافظت از پوست نازک این ناحیه از خطرات محیطی و آب‌ رسانی است. این کرم‌ ها معمولا علاوه بر مواد آب‌ رسان و ضد پیری، حاوی مواد آنتی اکسیدانی مانند ویتامین‌ های E ،K ،A و C هستند که باعث می شوند شما از شر چین و چروک های روی صورت و دور چشم خود خلاص شوید. در نتیجه اگر می خواهید همیشه و در هر سنی چشم هایی زیبا و شاداب داشته باشید بهتر است برای دور چشم از کرم های مخصوص استفاده نمایید.

از چه سنی کرم دور چشم بزنیم؟

از چه سنی کرم دور چشم بزنیم؟

از چه سنی باید شروع به زدن کرم دور چشم بکنیم؟

پوست اطراف چشم ناحیه بسیار حساسی است که نخستین نشانه‌ های افزایش سن معمولا در این قسمت از چهره خود را نشان می‌ دهد. از آنجایی که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است بهتر است زمانی شروع به زدن کرم های دور چشم کنید که هنوز دچار پیری و چروک در اطراف چشم هایتان نشده باشید. به طور کلی سن مناسب برای استفاده از کرم دور چشم را اکثر افراد، شروع بیست سالگی است. بازه سنی بین 20 تا 30 سالگی، یکی از بهترین و مناسب‌ ترین زمان‌ ها برای درمان و مهم‌ تر از آن، پیشگیری از مشکلات ذکر شده است. البته از آن جایی که آفتاب یکی از مهم‌ ترین عوامل پیری زودرس و ایجاد چین و چروک در صورت است پشنهاد می کنیم همیشه از کرم های ضد آفتاب مناسب سن و شرایط پوستی خود در کنار کرم های دور چشم و روتین پوستی استفاده کنید.

از چه سنی کرم دور چشم بزنیم؟

از چه سنی کرم دور چشم بزنیم؟

چه جوری کرم دور چشم بزنیم؟ چشم هایی خندان داشته باشید

حال که متوجه شده اید از چه سنی باید کرم دور چشم بزنید بهتر است که این را هم بدانید که چطوری باید آن را استفاد کنید تا نتیجه مطلوبی را بگیرید. برای استفاده صحیح از کرم دور چشم ابتدا به اندازه یک نخود کرم را به انگشت اشاره خود یا یک گوش پاک کن تمیز بزنید و در ادامه کرم را به صورت نقطه نقطه، در طول حلقه زیر چشم با فاصله های کم بزنید. اکنون با ضربه های ملایم و آرام، کرم را پخش کنید و بگذارید جذب پوستتان شود. دقت کنید که به هیچ وجه کرم به سمت راست یا چپ کشیده نشود و فقط با ضرب جذب شود زیرا این کار موجب ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست خواهد شد.

از چه سنی کرم دور چشم بزنیم؟

از چه سنی کرم دور چشم بزنیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی