|

معرفی چندتا مانتو بهاره شیک و خاص

هرچی مانتو مجلسی داری و بزار کنار؛ عید امسال و با مانتو بهاره متفاوت و خاص تجربه کن

مانتو بهاره

استایل بهاری نه شامل لباس های زمستانی می شود و نه شامل لباس های کاملا تابستانی، در نتیجه به نظرتان در این فصل زیبا چه مانتویی می توان پوشید؟

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- فصل بهار یکی ار فصل های زیبای سال است که دارای آب و هوایی نسبتا سرد و حتی گاها گرم تر است. از آنجایی که جشن نوروز و سال نو ما ایرانیان با شروع بهار در یک زمان می باشد همیشه اولین چالش در این فصل این است که چه لباسی می توانیم بپوشیم که مناسب فصل بهار  همینطور مراسم های عید دیدنی باشد. برای گرفتن جواب این سوال ابتدا باید بگوییم که در انتخاب یک مانتو بهاره مناسب باید به جنس پارچه آن دقت کنید، زیرا لباس هایی که پارچه های نخی و نازک دارند برای فصل بهار مناسب نیستند چون باعث احساس سرما خواهند شد و لباس های گرم زمستانی هم ممکن است باعث کلافگی و احساس گرمی زیاد در شما شوند. در نتیجه مانتو مخمل یا پشمی می تواند گزینه مناسبی برای عید نوروز و فصل بهار باشد. حال اگر این سوال در ذهنتان است که آیا با این نوع مانتو ها می شود استایل های مجلسی و رسمی داشت؟ در جواب پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از خاص ترین و شیک ترین استایل های بار 1402 آشنا شوید.

لباس بهاری باید رنگارنگ و پر از انرژی باشد، پس قبل از این که به فکر تهیه لباس‌ های جدید باشید بهتر است از هارمونی رنگ ها و نوع ست کردن آن ها هم نیز آگاه باشید.

مانتو بهاره

مانتو بهاره

برای بهاری زیبا و شیک مانتو و شلوار چهارخونه و ست بپوشید

یکی از بهترین گزینه هایی که در استایل های کلاسیک و رسمی وجود دارد این است که از کت و شلوار یا مانتو و شلوارهای ست استفاد کنید. حال اگر می خواهید امسال بهار را متفاوت تجربه کنید انتخاب یک مانتو کتی ساده با شلوارش گزینه مناسبی نیست زیرا قطعا قبلا از این استایل در مهمانی هایتان استفاده کرده اید. در نتیجه بهتر است که به یکی از مزون های معروف مراجعه کنید و سعی کنید ست های پترن دار و خاصی را تهیه کنید که نه برای خودتان و نه اطرافیانتان تکراری نباشند. برای مثال کت و شلوارهای چهرارخونه یا پلنگی می توانند گزینه های مناسبی باشند. البته اگر یک ست طرح دار انتخاب کردید فراموش نکنید که باید از آیتم های مکمل و اکسسوری های ساده استفاده کنید.

مانتو بهاره

مانتو بهاره

مانتو و شلوار مخمل بپوشید؛ عید 1402 را لوکس بگذرانید

مخمل پارچه‌ای سه بعدی است که علاوه بر تار و پود، دارای کرک یا پرز هم هست. کرک‌ها الیافی هستند که عمود بر سطح پارچه قرار می‌ گیرند و به آن نوعی از حجم و نرمی می‌ دهند، به همین دلیل می توان گفت این پارچه گزینه مناسبی برای تهیه مانتو بهاره یا حتی پاییزه هم می تواند باشد. وقتی می خواهید یک ست مخمل برای عید به تن کنید به یاد داشته باشید که مخمل پارچه لوکسی است، در نتیجه استایل شما باید کلاسیک یا الگانت باشد تا ظاهری مناسب و بی همتا داشته باشید. پس ست پینهادی برای بهار 1402 یک مانتو کتی و کوتاه مخمل با گلدوزی های بهاره با شلوار بگ و بلند است. در استایل های اینچنینی بهتر است که از کفش های پاشنه بلند و رسمی و کیف های دستی استفاده کنید زیرا این نوع از کفش ها با شلوار بگ باعث بلندتر نشان دادن قد شما می شوند.

مانتو بهاره

مانتو بهاره

برای زیر مانتو پیراهن یا اورال را امتحان کنید

حال اگر می خواهید کمی خاص تر از سال های قبل لباس بپوشید بهتر است که به جای شلوار و شومیز از یک اورال مجلسی یا پیراهن و دارای هارمونی با مانتو خود استفاده کنید. در نتیجه اگر تصمیم گرفتید یک مانتو کتی و کوتاه را برای عید به تن کنید ولی خواستار استایلی متفاوت از بقیه هستید بهتر است یک اورال بلند و بگ را برای زیر آن بپوشید. در استایل های اینچنینی اگر اورال و مانتو شما ست و هر دو دارای طرح هستند پیشنهاد می کنیم از اکسسوری های ساده و لی پر زرق و برق برای ایجاد جذابیت و ظاهری لوکس استفاده کنید.

مانتو بهاره

مانتو بهاره

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی