|

بررسی استایل نیکی کریمی

استایل ماکسیمال نیکی کریمی در جشنواره فیلم برلین؛ از کت شانل گرفته تا کت چهل تیکه!

نیکی کریمی

نیکی کریمی کارگردان و بازیگر ایرانی است که اگر از موفقیت های شغلی او که بگذریم به استایل جذاب و شیک او می رسیم، او از هر سبکی لباس می پوشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 در تهران ، بازیگر و کارگردان سینما است. نیکی کریمی فعالیت هنری خود را با اولین نقش خود در سینمایی وسوسه در سال 1368 به کارگردانی جمشید حیدری آغاز نمود، ولی نخستین حضور جدی او را را می توان در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 دانست. او در سال های بعد در دو فیلم مهم از داریوش مهرجویی به نام های سارا و پری ایفای نقش کرد و فیلم  سارا ( اقتباسی از خانه عروسک اثر هنریک ایبسن) توانست برای او جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های سن سباستین و نانت را به ارمغان بیاورد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر خانم و زیبا نه تنها بعدها در بازیگری بارها و بارها از جشنواره های مختلف جایزه گرفته است بلکه در عره کارگردانی هم بسیار خوش درخشیده است. حال اگر بخواهیم یک نگاه کلی به استایل های شخص نیکی کریمی بیاندازیم باید بگوییم او غاز همه سبک ها در انتخاب استایل و لباس های خود کمک می گیرد، برای مثال گاها ماکسیمال و گاها کاملا برعکس و مینیمال می پوشد و باعث تعجب همگان می شود.

یکی از ویژگی های استایل شخصی این کارگردان خانم این است ک فرقی نمی کند چه سبکی می پوشد، او در همه سبک هایی که انتخاب می کند جسورانه لباس می پوشد.  در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جسورانه ترین استایل های نیکی کریمی آشنا شوید.

استایل نیکی کریمی

استایل نیکی کریمی

استایل رنگی رنگی و ماکسیمال نیکی کریمی در برلین

یکی از ویژگی های استایل و سبک ماکسیمال استفاده از رنگ های شاد و جیغ و یا پارچه های پترن دار است که در مجموع می توان گفت این بازیگر شیک پوش ایرانی در بیشتر استایل های خود از این دو ویژگی استفاده می کند. همانطور که در تصاویر پایین می بینید نیکی کریمی برای حضور در یکی از روزهای جشنواره برلین یک دامن سرخابی و آبی را با یک بلوز بنفش طرح دار و شال آبی ست کرده بود و برای تکمیل استایل زیبای خود از زیورآلات نقره ای و پر زرق و برق و یا کیف دستی لوکس استفاده کرده بود. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم نیکی کریمی  با اعتماد به نفس و جسارت بالایی لباس هایش را انتخاب می کند و می پوشد حتی اگر سبک یا مدل انتخابی او مانند همین استایلش عجیب و غریب باشد.

استایل نیکی کریمی

استایل نیکی کریمی

کت چهل تیکه نیکی کریمی در اکران فیلم آتابای

نیکی کریمی در یکی از اکران های فیلم آتابای مانند همیشه با یک کت عجیب و چهل تیکه حضور پیدا کرد تا ثابت کند او هنوز هم مانند قدیم با اعتماد به نفش لباس می پوشد. اگر کمی با دقت به تصاویر پایین نگاه کنید، خواهید دید که به جز بوت های چرم و پیراهن مشکی، کت زیبا و رنگی رنگی او به سبک ماکسیمال و گردنبند خاص و سنتی هستند که باعث جذابیت این استایل او شده اند.  یکی از نکاتی که در مورد استایل این بازیگر شیک پوش وجود دارد این است که نیکی کریمی در انتخاب لباس به هیچ وجه از کسی تقلید نمی کند و سبک خاص خودش را در لباس پوشیدن دارد.

استایل نیکی کریمی

استایل نیکی کریمی

نیکی کریمی مینیمال و ساده پوش در فستیوال ترایبکا 2022

سبک ماکسیمال در جواب به سبک مینیمال به وجود آمده است و جالب است که نیکی کریمی علاوه بر اینکه سبک غالب لباسهایش ماکسیمال است در فستیوال ترایبکا 2022 به سبک مینیمال لباس پوشیده بود. همانطور که در تصاویر می بینید این بازیگر خوش چهره در این مراسم ی پیراهن سفید و ساده به تن داشت که برای ست کردن آن از شال سفید و کیف و کفش نود استفاده کرده بود. شاید به نظر عجیب بیاید ولی نیکی کریمی یکی از معدود بازیگرانی است که در هر سبکی که لباس بپوشد می درخشد و دلیل این ویژگی هم این است که او علاوه بر بازیگری و کارگردانی استایلیست خوبی هم به نظر می رسد.

استایل نیکی کریمی

استایل نیکی کریمی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل نیکی کریمی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی