|

چگونه پیراهن را با مانتو ست کنیم؟

بهار امسال ست مانتو و پیراهن یادت نره؛ کلی ایده دارم برات که خاص و خنک لباس بپوشی!

ست مانتو و پیراهن

امکان ندارد تا به حال به این سوال فکر نکرده باشید که چگونه مانتو را ست کنیم؟ ست کردن مانتو با شال یکی از دغدغه های خانم های ایرانی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ست کردن لباس ها با یکدیگر یکی از سخت ترین کارها در دنیای مد است که می توان گفت تعداد کمی از استایلیت ها و یا حتی طراحان برندهای به نام کاملا به این موضوع تسلط دارند. امکان ندارد تا به حال به این سوال فکر نکرده باشید که چگونه مانتوی خود را ست کنید؟ ست کردن مانتو با شال و روسری یکی از دغدغه های خانم های ایرانی است. البته اصول ست کردن تنها مربوط به انتخاب صحیح و هماهنگ رنگ در استایل نیست؛ بلکه نکات دیگری نیز هستند که برای ایجاد استایل شیک و زیبا باید رعایت شوند. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی شما حتی با رعایت قواعد ست کردن می توانید ایرادهای اندام تان را هم پنهان کنید و مثلا چاق یا کوتاه به نظر نرسید! حال اگر می خواهید بهار امسال را راحت و خنک بگذرانید و در عین حال یک استایل خاص و منحصربفرد را تجربه کنید باید بگوییم که ست کردن پیراهن با مانتو می تواند از شما یک خانم شیک پوش و متفاوت بسازد. ست مانتو و پیراهن یکی از ست های راحت و در عین حال مناسب خانم های ایرانی است که حتی برای رفتن به مهمانی ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

هدف از ست کردن مانتو با پیراهن به جای شلوار و مانتو شومیزی داشتن استایلی خاص و شیک است وگرنه بهار دنیایی از رنگ و مدل را در بر می گیرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع ست مانتو پیاهن آشنا شوید.

ست مانتو و پیراهن

ست مانتو و پیراهن

برای متفاوت بودن پیراهن و مانتو بلوچی را فراموش نکنید

یکی از ترندهای امسال مانتوهای سوزن دوزی شده و یا حتی بلوچی هستند؛ شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی این ترند تا به این لحظه یکی از ترندهای محبوب و در عین حال پر استقبال نیز محسوب شده است. حال اولین پیشنهاد ما برای شما انتخاب مانتو بلوچی به همراه پیراهن است، این مانتوها معمولا به شکل پانچو هستند و به دو صورت افتاده و یا جمع شده در قسمت سرشانه نیز استفاده می شوند. فراموش نکنید که ست کردن رنگ مانتو یکی از سخت ترین و البته شیرین ترین کارهایی است که هر خانم ایرانی باید در آن خبره باشد. در ایران اساس استایل خانم ها بر پایه مانتو شکل می گیرد، پس به هارمونی پیراهن و مانتو انتخاب حتما دقت نمایید.

ست مانتو و پیراهن

ست مانتو و پیراهن

پیراهن با مانتو شومیزی یا کت کوتاه؛ عجیب ولی بی نظیر

یکی دیگر از استایل های پیشنهادی ما برای داشتن استایلی بهاره و خاص استفاده از پیراهن های بلند به همراه شومیز و یا کت کوتاه است. فراموش نکنید که در این نوع استایل ها رنگ سفید، یکی از رنگ های جدایی ناپذیر در فصل تابستان وبهار است. در نتیجه شما می توانید یک پیراهن سفید رنگ بلند را با یک شومیز بلند ترکیب کنید تا تابستانه و راحت داشته باشید. البته اگر تمایل به استفاده از پیراهن سفید ندارید می توانید پیراهن خود را تیره انتخاب کنید و شومیز یا کت رویه را سفید بپوشید. به انتخاب رنگ ها دقت کنید زیرا یادتان باشد هر چه قدر هم که مانتوتان زیبا و شیک باشد با انتخاب شال و روسری و یا حتی کیف و کفش نامناسب می توانید یک استایل افتضاح خلق کنید.

ست مانتو و پیراهن

ست مانتو و پیراهن

مانتو بلند و پیراهن؛ قد بلند و خوش اندام دیده شوید

داشتن استایل زیبا و هماهنگی در ظاهر باعث می شود شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیاییم. حتی اگر گران ترین و خوش رنگ ترین لباس ها را داشته باشیم اما اصول صحیح پوشیدن آن ها را ندانیم، نمی توانیم ظاهری آراسته داشته باشیم. در نتیجه فراموش نکنید که شما می توانید با انتخاب لباس های مناسب قد بلند و یا حتی لاغرتر دیده شوید، برای مثال انتخاب پیراهن با مانتو بلند باعث می شود شما خوش اندام تر و کشیده تر از آنچه هستید دیده شوید.

ست مانتو و پیراهن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی