|

بررسی استایل شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی با استایل سنتی در جشنواره فجر؛ خانم سیاه پوش شب های مافیا چه رنگی پوشیده

شبن قلی خانی

شبنم قلی خانی یکی از بازیگران کم حاشیه و کم فعالیت سینمای ایران است که به تازگی با حضور در شب های مافیا دوباره در ذهن ها زنده شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران ، بازیگر و فیلمنامه نویس است. او فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس تئاتر، گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد که در دانشگاه هم تدریس می کند. او اولین بار در سال 1376 وقتی 20 ساله بود با تئاتر آنتیگونه بروی صحنه رفت تا اینکه در تئاتر شهر مورد توجه کارگردان معروف شهریار بحرانی قرار گرفت. به این ترتیب او با فیلم مریم مقدس در نقش مریم مقدس (مادر عیسی مسیح) جلوی دوربین رفت و می توان گفت با پخش آن در سال 1379 به یکباره مشهور شد. جالب است که بدانید شبنم قلی خانی در سال 1386 وقتی 30 ساله بودازدواج کرد و ثمره این زندگی یک دختر بنام شانا می باشد. حال اگر بخواهیم نگاهی به استایل و سبک شخصی بازیگر شب های مافیا بیاندازیم باید بگوییم که او بیش از هر چیزی به راحتی در استایل های خود دقت می کند و تقریبا از سبک خاصی پیروی نمی کند. او گاهی الگانت، گاهی سنتی و هنری و گاهی هم ماکسیمال می پوشد.

البته یک ویژگی مشترک در تمام این استایل ها وجود دارد که آن هم این است که او از رنگ های شاد استفاده می کند فارق از سبکی که آن لحظه پوشیده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب و رنگی رنگی شبنم قلی خانی آشنا شوید.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

استایل جذاب و ماکسیمال شبنم قلی خانی در اکران فیلم شین

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم شبنم قلی خانی از همه سبک ها در استایل خود استفاده می کند، ولی بیشتر اوقات ماکسیمال می پوشد. اگر کمی به تصاویر پایین دقت کنید خواهید دید که این خانم بازیگر برای حضور در اکران فیلم شین در جشنواره هم مانند بیشتر اوقات لباسی با رنگ های متنوع، طرح های شلوغ و یا فرم های پیچیده انتخاب کرده است که نشانگر سبک جذاب ماکسیمال است. اگر با هنر مینیمال آشنا هستید بهتر است بدانید در هنر مکتبی به نام ماکسیمالیسم هم وجود دارد که دقیقا نقطه‌ مقابل مینیمالیسم است. ماکسیمالیسم در هنرهای تجسمی بر اشباع فضا از طرح و رنگ و جزییات زیاد تأکید دارد.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی سنتی پوش این بار با استایل سنتی غوغا می کند

جالب است که بدانید افرادی که از لباس هایی با نقش و نگارهای سنتی استفاده می کنند در دسته افرادی قرار می گیرند که هنری پوش هستند. البته فراموش نکنید که این افراد علاوه بر اینکه به این نقش ها علاقه دارند بلکه گاهی این لباس ها را با استایل و سلیقه شخصی خود ترکیب می کنند؛ دقیقا شبیه به کاری که شبنم قلی خانی در استایل پاین انجام داده است. جالب است که بدانید امروزه استفاده از لباس های سنتی در سبک پوشش مدرن بسیار رایج است . تا آنجا که طراحان با در نظر گرفتن علایق جوان ها به استایل مدرن سعی در طراحی لباس و اکسسوری های بر گرفته از سبک سنتی و محلی دارند.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی با با پالتو لوکسِ خز، در اکران سریال جیران

یکی از ویژگی های استایل شبنم قلی خانی این است که چنان با اعتماد به نفس لباس های عجیب می پوشد که کاملا شیک و لوکس دید می شود. البته اگر بخواهیم سبک این استایل را بگوییم می توان گفت این استایل او در دسته الگانت ها قرار دارد. او برای شرکت در مراسم اکران سریال جیران یک پالتو خز و شیک به تن کرده بود و با بوت های چرم بلند و تا زانو به آن زیبایی بیشتری بخشیده بود. فراموش نکنید که هر آیتمی که استایل شما را به سمت استایل شیک ببرد را می توان آیتم الگانت نامید. در اصل الگانت پوش ها شیک پوش هستند ولی از اغراق و استایل های شلوغ استفاده نمی کنند.

شبنم قلی خانی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل شبنم قلی خانی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی