|

روش حرفه ای جمع کردن چمدان / مهم نیس چقد خنزر پنزر داری اینجوری بچین خودتم توش جا شو!

در این مقاله برای جمع کردن چمدان چند تا ترفند بهتون گفتیم که میتونه براتون مفید باشه تا از فضای این وسیله نهایت استفاده رو کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عید اومد و اون همه هیاهوی اسفند رفت سراغ خودش از خونه تکونی بگیر تا خرید و امثالهم و حتی خوشگلاسیون های خانومانه مثل پیدا کردن رنگ موهایی که سن رو پایین میاره و گذاشتن اون ها تا دنبال مانتوهای مد روز توی بازار گشتن و... خلاصه که همش گذشت ولی خب خانوم ها این وسط یه آخیش هم نتونستن بگن چون عید تازه شروع ماجراست چون اونا به عنوان خانوم خونه باید از مهمون های رنگارنگ پذیرایی کنن و در این بین حواسشون باشه که خونه و زندگی هم تمیز بمونه تا مهمون بعدی که میاد حرف درنیاره پشتشون که خونشون کثیف بود و ال و بل.

ولی وسط همه ی اینا یه عیده و تعطیلات و سفرش دیگه یعنی شما اگر بعد از یه سال بدو بدو کردن عید رو هم توی خونه بمونی واقعا باخت دادی چون انگار سفر عید تازه خستگی سالی که پشت سر گذاشتی رو میشوره و میبره اون هم وقتی که کنار خونواده و عزیزانت بری سفر و فرقی هم نمیکنه که کجا باشه یعنی بری جذاب ترین آب گرم ها برای سفر نوروزی رو پیدا کنی یا بری دور و اطراف شهر رو بگردی مهم اینه که دلت شاد باشه ولی در این بین در صورتی که سفر دوری میری باید یه چمدون با خودت ببری حداقل که در بیشتر مواقع هم جمع کردن این چمدون به عهده ی خانوم خونست ولی باید چمدون رو خوب جمع کرد تا همه چیز توش جا بشه تا لازم نباشه هی کیف های ریز و درشت هم کنارش برداری بنابراین تو این مقاله میخواهیم در خصوص روش جمع کردن چمدان براتون صحبت کنیم و چندتا ترفند برای این منظور بهتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

جمع کردن چمدان

از فضای داخل کفش هاتون استفاده کنید

شما میتونید از فضای داخلی کفش هایی که توی چمدونتون میذارید هم نهایت استفاده رو کنید مثلا میتونید جوراب ها رو داخل کفش هاتون بذارید و یا یه سری چیز های کوچولو مثل لباس زیرها رو که خیلی راحت میشه اونا رو تا کرد رو داخل یه کیسه بذارید و بعد اون ها رو توی کفش هاتون جاساز کنید. همچنین یه سری سوغاتی ها و خرده ریزهای ریزی که احتمال شکستنشون هست رو هم میتونید توی کفش ها جاساز کنید از این که دیگه نمیشکنن هم مطمئن بشید.

برای جا دادن لباس زیرها همچنین میشه از فاصله و شکاف بین لباس ها و چمدون استفاده کنید و جوراب ها و لباس زیرها رو توی این فضا و قسمت های کناری قرار بدید و از فضا نهایت استفاده رو کنید.

جمع کردن چمدان

خرت و پرت ها رو از سنگین به سبک بچینید

یکی از ترفندهای خوب و کاری برای چیدمان حرفه ای چمدون اینه که وسایل رو از سنگین به سبک توی اون بچینید به این صورت که سنگین ترین وسیله رو در قسمت پایینی چمدون بچینید و سبک ها رو هم در قسمت بالایی.

اصلا در صورتی که وسایل سنگین رو در قسمت پایینی بچینید کارتون خیلی راحت تر خواهد شد چون مثلا موقعی که بخواهید به دنبال وسایل بگردید کارتون راحت تر خواهد بود و وسایل سنگین باعث آسیب زدن و یا خرد شدن اجسام کوچک تر و سبک نمیشه. بنابراین وسایلی مثل لباس ها رو توی قسمت بالایی بذارید تا از چروک شدن اون ها هم جلوگیری کرده باشید.

جمع کردن چمدان

لباس های چند منظوره و کاربردی بردارید

سفر توی ایام عید اینطوریه که اصلا نمیتونی به آب و هوا اعتماد کنی چون ممکن هست که گرم و سرد بشه و خب این موضوع انتخاب لباس رو هم برای شما سخت میکنه و نمیشه هم که برای پیشگیری یه عالمه لباس خنک و گرم رو با خودمون کول کنیم ببریم چون اصلا جا نخواهیم داشت بنابراین برای جلوگیری از این موضوع باید به سراغ لباس هایی برید که هم به درد هوای خنک میخورن و هم توی هوای گرم هم اونقدرا اذیتتون نمیکنن و باهاشون خیس عرق نمیشید.

همچنین مسئله ی بعدی اینه که خب خیلی ها دوست دارن که توی سفر استایل خوب و ست داشته باشن تا عکس های زیبا بندازن که برای این منظور هم بهتره که آیتم هایی رو انتخاب کنید که با بیشتر لباس هایی که میبرید ست میشن مثلا یه شلواری رو بردارید که بر فرض مثال در صورتی که دوتا مانتو میبرید با هر دوشون ست بشه تا لازم نباشه لباس بیشتری بردارید.

جمع کردن چمدان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی