|

کیوت ترین مبلمان راحتی فانتزی / هر کی اومد خونت اول چشاشو ببند نذار ببینه

اگر دلتون یه فضای شاد و شارپ میخواد که متمایز از دیگر خونه ها باشه، پس بهره که کمی جسارت به خرج دهید و از مبلمان میوه ای کمک بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اصلا کی گفته که مبلمان حتما باید به شکل و شمایلی باشه که تو همه خونه می بینیم؟ خب متن ما با سوال عجیبی شروع شد. اما اونچه که مشخصه اینه که مبلمان از دست عناصری محسوب میشه که تو هر خونه ای وجود داره و بود و نبودش از واجباته. البته این رو هم بگیم که هیچ خونواده ای با نبود این وسیله تو خونه زندگیش لنگ نمونده مگه اینکه نیاز جسمی به مبل داشته باشه، اما خب مثلا یکسری لوازم وجود دارن به مانند گاز و یخچال که افراد بدون داشتنشون به مشکلات زیادی میخورن. مبلمان رو اگه بخوایم صد حساب کنیم، راحت پنجاه درصدش کاربردیه و پنجاه تای دیگش هم نقش دکوراتیو داره. آخه میدونید که مبلمان رو شاید بشه گفت بزرگترین و حجیم ترین وسیله فضا محسوب میشه که هم میتونه فضا پرکن باشه و قسمتی عظیم از چیدمان خونه رو از آن خود کنه، و هم اینکه به همون دلیل اول، وظیفه بسیار تاثیر گذاری در زیباسازی فضا داره. هال و پذیرایی با مبلمانه که میتونه جون بگیره و هویت پیدا کنه. البته که ما در مطالب قبلی راجع به اینکه چطور میشه "بدون مبل خونه رو لاکچری کرد" هم صحبت داشته ایم، اما چه بخواین و چه نخواین مبلمان سوگلی وسایل تو هر فضای محسوب میشن و با سبک های مختلفی که دارند دلبرانه به راهشون ادامه میدن. 

مبلمان فانتزی میوه ای

انواع سبک مبلمان و اونی که از همه پر طرفدارتره

دنیای ترند و مد بازی دنیای بزرگیه که خیلی موارد رو در خودش جای داده. مبلمان نیز از این دنیا جا نمونده و حسابی خودش رو نقل محفل کرده. مبل ها انواع به شدت مختلفی دارند که هر کدوم از اونها داخل دسته بندی های کلی مبلمان قرار میگیرند. 

مبلمان کلاسیک و راحتی و استیل همون سبک های کلی هستن که بهشون اشاره کردیم، اما اون دست مبلی که خیلی خیلی بیشتر مورد استفاده قرار میگیره و طرفداران بیشتری هم داره مبلمان راحتی هستش که با شکل و شمایل های مختلف و دیتیل های متفاوت ساخته و روانه بازار میشه. مبلمان راحتی از نظر راحتی دقیقا فیس راحتی دارن و به مانند سلطنتی و کلاسیک خشک و اتو کشیده نیستن. بلکه استایل لش تری دارند که همین امر باعث راحتی شما در هنگام نشستن میشه.

مبلمان فانتزی میوه ای

مبل فانتزی، مبلمانی که شما رو شگفت زده خواهند کرد

اما میخوایم پا رو فرارتر بزاریم. بریم  وببینیم سبک مبلمان راحتی دیگه چه مدلایی داره. اصلا مدل دیگه ای هم داره که ما رو شگفت زده کنه؟ یا نه همون تو یه رنج قیافه هستن و تنها کمی تا قسمتی بینشون فرق دیده میشه. خب در اینجا جواب ما به شما بله هستش! ا رد این مطلب قراره با سبک مبلمانی آشنا بشیم که راحتیه و مناسب استراحت افراد، اما اونچه که متفاوته ظاهر اونهاست. مبلمان راحتی که نمایی کیوت تر دارند و لباسی خاص به تن کرده اند. مبل های سبک فانتزی میوه ای مبلمانی می باشند که شاید برای هر فضایی مناسب به نظر نیان و یا اینکه در شرایطی خاص و یونیک برای نشیمن استفاده بشن. این تماما برمیگرده به سبک و سلیقه شما و خونواده و افکاری که دارید. اما در نوع خود میشه گفت سبکی ترند و به شدت کم دیده شده هستش که میتونه سلیقه خونه شما رو از دیگر خونه ها متمایز کنه. در ادامه ببینیم این سبک مبلمان رو.

مبلمان فانتزی میوه ای

مبل مدل آناناسی

این صندلی دارای شکل و طرحی که به آناناس شباهت زیادی داره و شمایلی جالب به خود گرفته. با رنگ‌ های زرد، سبز و قرمز زیبا ترکیب شده و احساسی از شادی و تازگی رو به محیطی که درش قرار داده انتقال میده.

مبلمان فانتزی میوه ای

مبلمان فانتزی میوه ای

به شکل توت‌ فرنگی مبل دیدین؟

در واقع با شکل گلوب‌ شکل توت‌ فرنگی و رنگ جذاب قرمز، این مبل باعث ایجاد یه اتمسفر پویا و شارپ در فضا میشه. همچنین میتونه گزینه ای عالی و درجه یک برای دکوراسیون اتاق‌ های بچه ها و یا فضاهایی با موضوعات جوانانه باشه.

مبلمان فانتزی میوه ای

مبلمان هلویی

میدونید که امسال یعنی در سال 2024 هم این رنگ مورد توجه قرار گرفت و ترند شد. پس میتونید با تیهیه یک مبل هلویی که رنگ هایی به رنگ هلو داره جلوه ای رو و خاص به فضا هدیه بدید. 

مبلمان فانتزی میوه ای

اگه به موز علاقمندی

زرد واقعا جالب برای ایجاد فضایی منحصر به فرد. با طراحی شکل موز و رنگ‌ های زرد و سبز، این صندلی یه جذابیت خاص و احساسی از شادی و سرزندگی رو به فضای مورد نظر شما هدیه میده.

مبلمان فانتزی میوه ای

صندلی ترکیبی میوه‌ ها

مبلی با طرح و شکلی که ترکیبی از میوه‌ های مختلف مثل هلو، توت، آناناس و موزه! این صندلی با تنوع رنگ و طرح‌ ها، یه احساس شادابی و رنگارنگی رو به نشیمن میده که کمی در تخیلات افراد نمیگنجه، اما به شدت جذابه.

مبلمان فانتزی میوه ای

مبلمان فانتزی میوه ای

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی