|

بوگاتی

ماشین سیاه بوگاتی، گران ترین خودروی سال 2021

La Voiture Noire , most expensive car of 2021

باز هم لقب گران قیمت ترین خودروی سال تعلق می گیرد به ابر خودروی بوگاتی, La Voiture Noire , تجمع شکوه و زیبایی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سال 2019 بوگاتی همزمان با عرضه جدیدترین سوپر اسپرت خود تصمیم درخشانی برای برندسازی گرفت. این سازنده ی فرانسوی به جای یک رونمایی پر زرق و برق و انتخاب نامی که هیجان مردم را بالا ببرد, یک نام مینیمال اما بدون شک نمادین را انتخاب کرد: La Voiture Noire به معنای ماشین سیاه.

bugatti-la-voiture-noire

اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم زیبایی این خودرو گویای همه چیز هست اما با این حال پرداختن به جزئیات و وصف آن, هیبت و شکوه این خودروی بسیار گران قیمت و لوکس را کاهش نمی دهد. بدنه ی سوپر اسپرت با شکوه بوگاتی از فیبر کربنی ساخته شده است که تماما با دست ساخته شده, قلب تپنده ی این خودرو موتور چهار توربو W16 8.0 لیتری آن است که 1500 اسب بخار قدرت 1600 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودرو یکی از سریع ترین خودروهایی است که جاده ها تا به حال به خود دیده اند, شتاب آن به قدری بالاست که 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را طی 2.4 ثانیه طی می کند. حداکثر سرعت آن نیز 420 کیلومتر در ساعت می باشد.

باید گفت که عملکرد کلی آن توسط خانه خودروسازی طراحی شده است که به تولید قدرتمندترین خودروهای جهان برای چندین دهه, معروف است.

bugatti-la-voiture-noire (1)

در سال 2019 این خودرو گران ترین خوردوی موجود در بازار بود و حالا سال 2021 رو به پایان است و هنوز هم هیچ خودروی لوکس و پر زرق و برقی نتوانسته به خودروی سیاه بوگاتی برسد و این خودرو برای دومین سال متوالی به عنوان گران قیمت ترین خودروی مدرن معرفی می شود.

در سال 2021 La Voiture Noire  با قیمت  بیش از 18 میلیون دلار معامله می شود.

تصاویر Bugatti La Voiture Noire :

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی