|

نیسان

نسل بعدی شاسی بلند نیسان X-Trail ؛ مشابه قشقایی !

Nissan’s next-generation X-Trail SUV will make its debut next year

نسل جدید نیسان ایکس تریل با سیستم هیبریدی e-Power به بازار عرضه خواهد شد, درست مانند آخرین نسل قشقایی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس گزارشی که سایت خبری AutoExpress به تازگی منتشر کرده است, به نظر می رسد که تویوتا قصد دارد تا نسل چهارم ایکس تریل را برای سال آینده آماده کند. جدیدترین شاسی بلند بزرگ این برند ژاپنی سال آینده به عنوان رقیبی برای کیا سورنتو و پژو 5008 به بازار عرضه خواهد شد.

2022-nissan-x-trail

ایکس تریل آینده با همان زیرسازی راه اندازی خواهد شد که جدیدتری قشقایی را اندازی شده است و این یعنی جدیدترین پیشرانه هیبریدی نیسان e-Power برای ایکس تریل  در دسترس خواهد بود. 

سیستم هیبریدی e-Power نیسان یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی توربوشارژ را با یک بسته باتری جمع و جور و یک موتور الکتریکی ترکیب می کند تا 184 اسب بخار قدرت و 330 نیوتن متر گشتاور ارائه دهد.

Nissan X-Trail 2021 -2

خب باید گفت که این سیستم کمی پیچیده تر از سیستم هیبریدی خودروهایی مانند تویوتا پریوس می باشد چراکه موتور بنزینی هرگز چرخ ها را مستقیما به حرکت در نمی آورد. در عوض، سیستم هیبریدی e-Power نیسان به عنوان یک ژنراتور عمل می کند و به طور مداوم بسته باتری را شارژ می کند، سپس نیرو را به موتور الکتریکی می فرستد. 

Nissan X-Trail 2021

این تنظیمات راندمان موتور بنزینی را تضمین می کند و به این ترتیب به کاهش آلایندگی و مصرف سوخت کمک می کند . همچنین نیسان اذعان می کند که این سیستم تجربه رانندگی شبیه به یک خودروی الکتریکی را با گشتاور فوری موتور الکتریکی فراهم می‌کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی